۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
۵۸۰۰ میلیارد ریال مجموع اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای استان سمنان است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان:

۵۸۰۰ میلیارد ریال مجموع اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای استان سمنان است

سمنان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان بابیان اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد، گفت: مجموع اعتبارهای عمرانی و هزینه‌ای استان در سال جاری افزون بر پنج هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر مالکی بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به وضعیت نا به سامان اقتصادی در کشور اظهار داشت: مجموع اعتبارهای عمرانی و هزینه‌ای استان در سال جاری افزون بر پنج هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال است.

وی بابیان اینکه ۱۵۰ طرح عمرانی نیمه‌تمام در استان سمنان تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این طرح‌ها با هزینه اعتبار دو هزار میلیارد ریال تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان تصریح کرد: از محل اعتبارهای سفر استانی هیئت دولت به استان، دو هزار میلیارد ریال اعتبار ابلاغ‌شده است که بیشتر این اعتبارها برای ساخت جاده حرم تا حرم و ساخت سد و طرح‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان هزینه خواهد شد.

مالکی با اشاره به‌ضرورت تعیین تکلیف فاضلاب شهرهای شاهرود، دامغان و شهمیرزاد بیان کرد: این پروژه‌ها بر اساس مصوبه‌های قانونی باید تا پایان سال جاری انجام شود.

کد خبر: ۲۸٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha