۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
شعار سال فرصتی طلایی برای تغییر ریل اقتصادی شهرداری‌ آبادان است
سخنگوی شورای شهر آبادان در گفتگو با بازار:

شعار سال فرصتی طلایی برای تغییر ریل اقتصادی شهرداری‌ آبادان است

آبادان- ثامری، سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: شعار سال ۱۴۰۳ فرصتی طلایی برای تغییر ریل اقتصادی شهرداری‌ آبادان است و مدیریت شهری برای آن برنامه ویژه ای دارد.

جاسم ثامری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به شعار سال اظهار کرد: جهش تولید قطعاً با جلب مشارکت مردم میسر می شود و در این مسیر مهم، شورای اسلامی شهر آبادان به مدیریت شهری کمک می کند.

وی با تاکید بر اینکه شعار سال فرصتی طلایی برای تغییر ریل اقتصادی شهرداری‌ آبادان است، افزود: در راستای توجه به شعار سال ضرورت دارد مسائل اقتصادی شهرداری با نگاه ویژه ای پیگیری شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به شهرک های صنعتی آبادان، عنوان کرد: این شهرک ها تولیدات مطلوبی دارند و بر اساس پیگیری هایی که انجام دادم تولیدات آنها ضمن اینکه به اقصی نقاط کشورمان ارسال شده به کشورهای اطراف نیز صادرات می شود که خود مُهر تاییدی بر کیفیت بالای این تولیدات است.

ثامری خاطرنشان کرد: وقتی در شهرک های صنعتی آبادان محصول با کیفیت تولید می شود قطعا سیاستگذاری مدیریت شهری خرید اقلام مورد نیاز خود از همین شهرک ها است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در فضاهای شهری آبادان، تاکید کرد: اکنون شرایط برای حضور بخش خصوصی مهیا است و شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان از هرگونه مشارکت فعالان اقتصادی استقبال می کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: توسعه آبادان بدون توجه به اقتصاد محقق نمی شود و خوشبختانه شعار سال سبب اقدامات شایسته ای برای سال ۱۴۰۳ در این شهر می شود.

کد خبر: ۲۸۰٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha