۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
جاده چالوس یک طرفه می‌شود
سردار مومنی:

جاده چالوس یک طرفه می‌شود

سمنان- رئیس پلیس راه کشور از اتخاذ تمهیدات لازم برای موج بازگشت مسافران نوروزی در اقصی نقاط کشور خبر داد و گفت: جاده چالوس با هدف سهولت بازگشت مردم به تهران، یک طرفه می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار حسن مؤمنی صبح آدینه در حاشیه سفر به سمنان برای بازدید از وضعیت ترافیکی جاده های این استان و در جمع خبرنگاران، درباره موج بازگشت مسافران نوروزی بیان کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران نوروزی به خصوص در محورهای پرتردد کشور اخذ شده است.

وی با اشاره به این تمهیدات بیان کرد: مسیر جنوب به شمال در محور چالوس به تهران همزمان با روز دوازدهم و چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ یک طرفه اعلام خواهد شد تا مسافرانی که می‌خواهند از استان‌های شمالی به تهران بازگردند مشکل ترافیک سنگین را شاهد نباشند.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه در اکثر جاده‌های کشورمان امروز شاهد تردد پرحجم اما روان خودرو ها هستیم، تاکید کرد: محورهای شمالی کشورمان مانند هراز و چالوس ترافیک نیمه سنگینی دارند.

مومنی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی به مشهد مقدس و همچنین خروج از این شهر نیز با ترافیک پر حجم اما روان روبرو است، گفت: مسافران در بازگشت از سفرهای نوروزی حتما زمان بندی لازم را داشته باشند که در ترافیک سنگین گرفتار نشوند.

وی با بیان اینکه استراحت در استراحتگاه ها و نوروزگاه های بین راهی به رانندگان و مسافران نوروزی توصیه می شود، بیان کرد: خستگی بزرگترین عامل واژگونی خودروها در جاده های کشورمان است که باید رانندگان به این موضوع دقت داشته باشند.

کد خبر: ۲۸۰٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha