۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
ارزش روزانه سهام مبادله‌ای مردم استان سمنان در بورس ۱۴۰ میلیارد ریال است
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی سمنان:

ارزش روزانه سهام مبادله‌ای مردم استان سمنان در بورس ۱۴۰ میلیارد ریال است

سمنان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی سمنان گفت: ارزش روزانه سهام مبادله‌ای مردم استان در بورس ۱۴۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر خلیلی خواه ظهر یکشنبه در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی، توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه بر اساس آخرین آمار، ارزش روزانه سهام مبادله‌ای از سوی مردم استان در بازار سرمایه‌ای بورس ۱۴۰ میلیارد ریال است، اظهار داشت: این رقم در روز گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال در بخش خرید و ۲۰ میلیارد ریال در بخش فروش سهام بوده است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر ورود اقشار مردم استان سمنان به بازارهای سرمایه‌ای در سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته، بیان کرد: توجه به وصول درآمدها در بخش‌های مختلف، در سال جاری موردتوجه دستگاه‌های اجرایی باشد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان خاطرنشان کرد: جذب اسناد خزانه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان ۴۳ درصد بوده است که این رقم در سال جاری باید افزایش یابد.

خلیلی خواه با تأکید بر لزوم ورود نقدینگی به بازار سرمایه با تکیه‌بر افزایش درآمد خانوارها خاطرنشان کرد: توجه به‌صرفه جویی و هزینه کرد اصولی هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی در شرایط سخت اقتصادی ضروری است.

به گزارش خبرنگار بازار، در این جلسه سه دستور کار با عناوین نقش شرکت و نهادهای توسعه در افزایش رونق و آبادانی استان سمنان با محوریت هشت اولویت مهم اقتصادی، تصویب مصوبه بند الف ماده ۲۷ برنامه ششم توسعه در ارتباط با اسناد توسعه‌ای روستاها و نحوه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر: ۲۸٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha