۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
توزیع ۲۵ درصد از تولیدات مرغداران در بازار استان سمنان
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

توزیع ۲۵ درصد از تولیدات مرغداران در بازار استان سمنان

سمنان- خجسته پور، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به آخرین مصوبه‌ ستاد تنظیم بازار استان گفت: پرورش‌دهندگان مرغ تخم‌گذار در سمنان موظف هستند تا ۲۵ درصد از تولیدات خود را در بازار توزیع کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری سمنان، با تأکید بر اینکه پرورش‌دهندگان مرغ تخم‌گذار در سمنان موظف هستند تا ۲۵ درصد از تولیدات خود را در بازار استان توزیع کنند، اظهار داشت: این مسئله در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان به تصویب رسید که لازم است فرمانداران نسبت به اجرای این مصوبه به‌صورت جدی مداخله کنند.

وی بابیان اینکه به گرانی برخی اقلام موردنیاز مردم ازجمله تخم‌مرغ در سطح استان سمنان موجب نارضایتی مردم شده است، تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات مردم و رفع مشکلات و کمبودها و نارضایتی‌های موجود در حوزه‌ بازار شهرستان‌های استان در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد و راهکارهای عملیاتی برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اندیشیده می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: عدم توجه به مطالبات عمومی موجب ایجاد نارضایتی در مردم استان می‌شود که به‌هیچ‌وجه قابل‌چشم‌پوشی و غفلت نیست.

خجسته پور با تأکید بر اینکه اجرای دقیق سیاست‌های ستاد تنظیم بازار استان سمنان نقش مؤثری در مقابله با گران‌فروشان و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها ایفا می‌کند، افزود: تحقق این هدف نیازمند هماهنگی و تعامل فرمانداران شهرستان‌های استان و مدیران مربوطه است.

کد خبر: ۲۸٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha