۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
خرید سی پی کالاف ارزان با تحویل فوری از معتبرترین سایت بازی ایران

خرید سی پی کالاف ارزان با تحویل فوری از معتبرترین سایت بازی ایران

خرید سی پی کالاف ارزان با تحویل فوری از معتبرترین سایت بازی ایران.

به گزارش بازار، کالاف دیوتی یکی از پرطرفدارترین فرنچایزهای دنیای بازی است که از زمان عرضه اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۳، توانسته موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده و طرفداران سرسختی را برای خود جمع کند. در سال ۲۰۱۹، بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان برای گوشی‌های iOS و اندروید عرضه شد و توانست موفقیت‌های عناوین قبلی خود را تکرار کند.

بازی کالاف دیوتی موبایل بهترین نسخه از این فرنچایز عظیم در پلتفرم موبایل است. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به این شوتر محبوب و نحوه خرید سی پی کالاف ارزان داشته باشیم.

بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین بازی‌های شوتر چندنفره برای موبایل است. این بازی با همکاری استودیوی Timi ساخته شده که زیرمجموعه‌ای از شرکت Tencent بوده و قبلا روی عناوین موبایلی دیگری مانند Arena of Valor کار کرده است. در این بازی دو بخش اصلی وجود دارد که یکی مولتی‌پلیر و دیگری بتل رویال است. بازی کالاف دیوتی موبایل عنوانی است که به راحتی می‌توانید هر جا که می‌خواهید، آن را بازی کنید؛ چه وقتی که منتظر اتوبوس هستید و چه زمانی که بین کلاس‌های خود استراحت می‌کنید. بازیکنان می‌توانند با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با پول واقعی، با تجهیزات بهتری بازی را آغاز کنند که در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم داد.

گیم پلی بازی Call of Duty Mobile

حالت بتل رویال قطعا یکی از بهترین بخش‌های بازی کالاف دیوتی موبایل است. این حالت درست مانند نسخه فشرده حالت Blackout بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ با گزینه‌های مختلف دیگر است. این حالت را می‌توان در دو وضعیت دوربین اول شخص یا سوم شخص بازی کرد که هر کدام، مچ‌میکینگ مخصوص به خود را دارند تا بازیکنان حالت سوم شخص هیچ برتری نسبت به بقیه نداشته باشند. حالت بتل رویال این بازی شاید نقشه‌های کوچک‌تری نسبت به عناوین مشابه داشته باشد، ولی همچنان اتفاقات هیجان‌انگیزی در آن رخ می‌دهد.

images_1706446073_65b64cf9c08a1.jpg

خرید درون بازی کالاف دیوتی از معتبرترین سایت ایران

حالت‌های مولتی‌پلیر قدیمی بازی‌های کالاف دیوتی در نسخه موبایل نیز وجود دارند و با وجود آشنا بودن، هنوز هم سرگرم‌کننده هستند. همه بازیکنان این عنوان با Team Deathmatch و رقابت دو تیم با هم آشنا هستند و در حالت Domination هم بازیکنان باید نواحی مشخصی را تحت سلطه خود درآورند. در Search and Destroy هم شما بمب‌گذاری و یا بمب‌ها را خنثی می‌کنید. در تمامی این حالت‌ها و حالت‌های دیگر می‌توانید در برابر هوش مصنوعی به تمرین بپردازید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل یک عنوان رایگان است و شما می‌توانید بدون خرج کردن پول، به بازی کردن آن بپردازید. با انجام بازی به صورت عادی شما موارد مختلفی را آزاد می‌کنید، ولی سرعت این پاداش‌ها رفته‌رفته کاهش پیدا می‌کند و مجبور خواهید بود زمان زیادی را برای به دست آوردن آیتم‌های مختلف سپری کنید. به جای این کار می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با پول واقعی، آپگریدهای مختلفی به دست آورده و سلاح‌ها و شخصیت‌های خود را ارتقاء دهید. قطعا وارد شدن به نبردهای بازی کالاف دیوتی موبایل با به همراه داشتن آیتم‌های مختلف باارزش، اسکین‌های انحصاری، بتل‌پس و ... بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و خواهید توانست با استیل مخصوص به خود، مسابقات را آغاز کنید.

بهترین مکان برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، سایت آی‌گیم است که خدمات مختلفی را در این زمینه به گیمرها ارائه می‌کند. خرید سی پی در مقادیر مختلف از این سایت، بسیار آسان بوده و در کمترین زمان صورت می‌گیرد. در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و یا داشتن هرگونه سوالی در این مورد، تیم پشتیبانی آی‌گیم در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل شما را حل کرده و پاسخگوی شما خواهد بود. این سایت خدمات دیگری مانند انجام خریدهای درون بازی، فروش گیفت کارت و اکانت‌های ظرفیتی پلی‌استیشن را نیز ارائه می‌کند.

خرید سی پی ارزان آی گیم با رسید خرید و پشتیبانی

بازی کالاف دیوتی موبایل بهترین نسخه از این فرنچایز عظیم در پلتفرم موبایل است. حالت‌های بازی مختلفی برای بازی کردن وجود دارد که می‌توانید بسته به زمانی که در اختیار دارید، یکی را انتخاب کنید. اگر زمان زیادی در اختیار دارید، می‌توانید وارد بخش بتل رویال شده و با ۹۹ نفر دیگر به رقابت بپردازید.


 

images_1706446073_65b64cf9c7ad6.jpg

خرید افرهای کالاف دیوتی با کمترین قیمت

اگر به دنبال مسابقات کوتاه‌تر هستید، می‌توانید از سایر حالت‌های بخش مولتی‌پلیر بازی بهره ببرید. سایت آی‌گیم بهترین مکان برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل است که خدمات متنوعی را در این زمینه با پشتیبانی عالی ارائه می‌دهد. همین حالا می‌توانید با آیدی و اطلاعات اکانت خود، به خرید سی پی از iGame بپردازید.

برچسب ها : کالاف,بازی,گیم,گیمینگ,گیمر,بازیکن,سی پی,جم بازی,بازیکن,اکانت بازی,سایت بازی,خرید بازی,بازی ارزان,خرید درون بازی,الماس بازی,دلار,طلا,ارز,سایت ایرانی,سی پی کالاف,کالاف دیوتی,معتبرترین سایت بازی

کد خبر: ۲۸۰٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیرعلی IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      16 5
      خوبه
    • dog(ali)dog IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      4 1
      خوبه
    • هانیه IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      1 0
      همیشه از سایت آی گیم خرید میکنم.قابل اعتماد و پشتیبانی سریع جوابگون. خلاصه کارشون عالیه
    • هانیه IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 0
      همیشه از سایت آی گیم خرید میکنم.قابل اعتماد و پشتیبانی سریع جوابگون. خلاصه کارشون عالیه