۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
قرص در کیک و یا سایر محصولات در بوشهر مشاهده نشد/ اصناف مراقبت کنند
معاون اتاق اصناف بوشهر:

قرص در کیک و یا سایر محصولات در بوشهر مشاهده نشد/ اصناف مراقبت کنند

بوشهر - معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: تاکنون خبری مبنی بر وجود قرص در کیک و یا سایر محصولات دریافت نکرده‌ایم.

عباس نامدارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: متصدیان واحدهای صنفی در صورت مشاهده یا دریافت گزارشی مبنی بر وجود قرص در انواع کیک یا سایر محصولات عرضه شده در واحدهای صنفی شهرستان بوشهر مراتب را به اتحادیه صنف خواربار و لبنیات فروشان شهرستان بوشهر، اتاق اصناف ویا مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اطلاع دهند.

وی افزود: اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در پی انتشار اخبار و عکس های متعدد از وجود قرص درمحصولات ایرانی به همه تیم های بازرسی ابلاغ کرد در بازرسی های روزانه خود بازرسی از انواع کیک و بیسکوییت های ایرانی عرضه شده در واحدهای صنفی را هم به طور ویژه  دردستور کار قرار دهند.

نامدارزاده ادامه داد: از روز انتشار این خبر تا کنون تماس های متعددی با مراکز توزیع گرفته ایم و بحث وجود قرص را جویا شده ایم اما خوشبختانه تا کنون خبری مبنی بر وجود قرص در کیک و یا سایر محصولات دریافت نکرده ایم.

رئیس اتحادیه خواربارولبنیات خاطرنشان کرد: البته نباید نبود گزارش را به منزله نبود احتمالی قرص در کیک‌ها بدانیم. به همین دلیل از سایر ادارات مرتبط با سلامت مردم می خواهیم که با تشکیل گشت های مشترک مانع توزیع احتمالی این محصولات شوند.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تاکید کرد: از بازاریان هم نوع دوست بوشهری انتظار می رود که با وسواس ویژه‌ای بر توزیع کیک های ایرانی عرضه شده در واحد صنفی خود نظارت کنند تا خدای نکرده مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

کد خبر: ۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha