۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز

ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد از ابتدای معاملات امروز ۶ فروردین، قیمت دلار در بازار غیررسمی ثابت مانده است.

به گزارش بازار، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۵۵۲ تومان کشف قیمت شد.

دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۳ هزار و ۱۶۱ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۷۷۲ تومان فروخته شد.همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۹۸۰ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت مانده است.

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم به نرخ ۳۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۳۸ میلیون و ۸۰۸ هزار تومان معامله شد و حباب آن ثابت مانده است.امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۷میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۴ میلیون و ۷۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۴ میلیون تومان بوده است.در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱. ۱۳۲گرم) ، با افزایش ۲۹ صدم درصدی به قیمت ۲۱۷۱ دلار قیمت گذاری شده است.

کد خبر: ۲۷۹٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha