۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
۱۳۰۰میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در استان بوشهر پرداخت شد|مشارکت روستاییان در طرح های آبزی پروری
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۱۳۰۰میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در استان بوشهر پرداخت شد|مشارکت روستاییان در طرح های آبزی پروری

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای بزرگ و متوسط استان خبر داد و گفت:امسال ساکنان روستاهای ساحلی در طرح های آبزی پروری مشارکت می کنند.

علی باستین در حاشیه نشست مسئولان استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تحقق شعار سال از دغدغه های مهم مسئولان استان است و بخش اقتصادی استان با همکاری بخش خصوصی و مشارکت مردم در این مسیر گام بر می دارد.

وی افزود: تقویت حوزه تولید و حمایت از کارآفرینان بویژه در حوزه دریامحور جزو اولویت های سال جاری است و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از جمله وام های تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ از راهکارها برای تقویت تولیدکنندگان است که سال گذشته، اقدامات ارزشمندی در استان انجام شد و امسال نیز تداوم دارد.

باستین از پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای بزرگ و متوسط استان بوشهر خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ سال گدشته پرداخت شد و امسال شاهد افزایش تسهیلات هستیم.

وی اضافه کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر در احیای واحدهای راکد و نیمه راکد نقش اساسی داشت و در یکسال اخیر بیش از ۱۰۰ واحد را پوشش دادیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: امسال در طرح های دریامحور و بویژه پرورش آبزیان، مردم مناطق روستایی مشارکت خواهند کرد که تحولی در افزایش تولید خواهیم داشت.

کد خبر: ۲۷۹٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha