۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
برای جهش تولیدات کشاورزی کمربندها را ببندیم
وزیر جهاد کشاورزی:

برای جهش تولیدات کشاورزی کمربندها را ببندیم

وزیر جهاد کشاورزی جهش تولید را متفاوت از رشد تولید خواند و گفت: ارکان این وزارتخانه برای اقدام متمایز و و افزایش معنادار تولید با مشارکت مردم در سال جدید آمادگی دارند.

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت در دیدار نوروزی با کارکنان این وزارتخانه، اظهار داشت: در سال جدید با پیروی از شعار رهبری، شاهد گام‌ بزرگ در جهش تولید به همت دست‌اندرکاران و مشارکت مردم خواهیم بود.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: در سال جدید به گونه‌ای امور برنامه‌ریزی و اقدامات ساماندهی می‌شود که ظرفیت بخش کشاورزی با استفاده بهینه، منجر به جهش تولید شود.

وی مشارکت مردم را بخش مهم رهنمود رهبری دانست و گفت: برای تحقق تامین غذای سالم، فراوان و در دسترس باید مشارکت مردمی را به صحنه تولید آورد.

نیکبخت نقش مردم را در تولید و خودکفایی، محوری ارزیابی کرد و منابع انسانی و ثروت مردم را برای تحقق امنیت غذایی پایدار الزامی دانست. وی گفت: هر جا به مردم اعتماد و مسیر را هموار کردیم، مردم به صحنه آمدند و کار به سرانجام رسید.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین افزود: محدودیت در منابع آب و خاک، اقلیم و منابع مالی، راهی به جز کشاورزی دانش‌بنیان و ارتقای بهره‌وری را پیش پای ما نگذاشته است. از این رو با استفاده بهینه از عوامل تولید بر محدودیت‌ها فایق خواهیم آمد و با همدلی، مشارکت و بسیج همگانی امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنیم.

کد خبر: ۲۷۹٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • ابوالفضل IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 0
      ببینیم و تعریف کنیم جوجه را آخر پاییز میشمارند آیا در بخش کشاورزی این صرفاً یک ادعا خواهد ماند یا واقعا عمل خواهند کرد
    • کشاورز فریب خورده IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 0
      ببند با جهش کشاورز با این قیمت محصولاتش چطوری جهش تولید کنه چه انگیزه میمونه گندم که اصلی ترین محصول کشاورزیه با این قیمت چکارش کنه پول اجاره بده پول تراکتور پول بذر کود سم خوب کلاه میزارید سره کشاورز بذر کیلو ۲۱تومان خوده جهاد پخش کرد بعد اعلام ۱۷ زدید خیلی ..... هستید
    • US ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      0 0
      ازنرخ گندم معلومه کمربند برا نابودی کشاورز بستی تا تولید نشه دلال وارد کنه با دلار۲۸ وارد کنی ۶۲بدی به خورد ملت