۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
مصرف گازوئیل در استان سمنان ۱۲ درصد بیشتر شد
نسبت به عید سال قبل؛

مصرف گازوئیل در استان سمنان ۱۲ درصد بیشتر شد

شاهرود- عبدلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: از بیست و هشتم اسفند ماه سال قبل تا ساعت ۱۴ پنجم فروردین ماه نسبت به سال قبل مصرف گازوئیل در استان ۱۲ درصد بیشتر شد.

حسین عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در استان سمنان ۸۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی فعال است که در طول ایام نوروز همه این جایگاه ها مورد بازدید قرار خواهد گرفت، بیان کرد: تا کنون که روز پنجم فروردین ماه است مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز مسافران و زائران رضوی وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه طرح نظارت بر سوخت رسانی نوروزی در استان سمنان اجرا شده است، تاکید کرد: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مورد نیاز زائران رضوی و مسافران نوروزی، محور این طرح است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه نظارت بر کیفیت سوختی که جایگاه ها به مسافران می دهند نیز مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: بازرسان شرکت نفت کمیت سوخت ارائه شده به مسافران نوروزی را نیز در این بازدید ها می سنجند.

عبدلی با بیان اینکه مردم نیز می توانند شکایت های خود را در خصوص جایگاه های سوخت به شرکت ملی نفت و راه های ارتباطی که درتمام جایگاه ها در معرض دید قرار دارد، اطلاع رسانی کنند، افزود: این شکایت ها سریعاً مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مستمر از جایگاه های سوخت استان سمنان تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، گفت: شش اکیپ بازرسی در منطقه و دو اکیپ بازرسی نیز در هر ناحیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود بر عملکرد پمپ های بنزین نظارت دارند که مجموعاً ۱۲ اگیپ را شامل می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: با توجه به اینکه بیشرین میزان تردد های نوروزی در کریدور اصلی تهران مشهد و بالعکس رخ می دهد ۳۳ جایگاه از ۸۸ جایگاه موجود در استان سمنان در این مسیر قرار دارد.

عبدلی بیان کرد: از بیست و هشتم اسفند ماه سال قبل تا ساعت ۱۴ پنجم فروردین ماه نسبت به سال قبل مصرف گازوئیل در استان ۱۲ درصد بیشتر شد.

وی با بیان اینکه میزان مصرف بنزین در این بازه زمانی در قیاس با سال قبل بدون تغییر بوده است، ابراز کرد: میزان مصرف سی ان جی نیز ۱۶ میلیون متر مکعب بوده که نسبت به نوروز سال قبل بدون تغییر است.

کد خبر: ۲۷۹٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha