۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
دل و قلوه دادن هم زیان ده شد! / ابطال ۷ درصد از پروانه جگر فروشی ها
در گفتگو با بازار عنوان شد

دل و قلوه دادن هم زیان ده شد! / ابطال ۷ درصد از پروانه جگر فروشی ها

شیرازی، رئیس اتحادیه فروشندگان جگر، دل و قلوه از زیاندهی این اتحادیه به دلیل لغو پروانه های کسب، عدم پرداخت حق عضویت و عدم جذب اعضای جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامحسین شیرازی با اعلام این مطلب اظهار کرد: اتحادیه فروشندگان جگر، دل و قلوه ۴۷۰  عضو داشت که از ابتدای سال ۹۹ تا نیمه تیر ماه ۳۰ عضو این اتحادیه پروانه کسب خود را ابطال کرده اند.

وی افزود: عمده ترین دلایل ابطال پروانه اعضای این صنف تعطیلی دو ماه واحدهای صنفی، عدم استقبال مردم از بازگشایی واحدهای صنفی به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی و پرداخت هزینه های سنگین اجاره بها بدون داشتن سود موجب شده تا اعضای این اتحادیه اقدام به ابطال پروانه های کسب خود بکنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان جگر، دل و قلوه ادامه داد: زیاندهی اعضای این صنف منجر به لغو پروانه های کسب، عدم پرداخت حق عضویت و عدم جذب اعضای جدید شده و به همین دلیل این اتحادیه به مرحله زیاندهی رسیده است.

شیرازی تصریح کرد: متاسفانه فعالان  این صنف از سوی اتاق اصناف ایران و تهران جزو صنوف زیان ده قرار نگرفتند به همین دلیل طی نامه ای از ریاست اتاق های اصناف درخواست بازنگری در لیستی که تهیه کردهاند، داشتیم ولی با گذشت بیش از ۲۰ روز از ارسال این نامه هنوز پاسخی دریافت نکردهایم.

رئیس اتحادیه فروشندگان جگر، دل و قلوه درباره وضعیت قیمت عرضه خدمات خاطرنشان کرد: قیمت هر سیخ جگر گوسفندی با وزن ۲۵ گرم پنج هزار تومان و قیمت هر سیخ جگر گوساله با وزن ۲۵ گرم چهار هزار تومان است که نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

کد خبر: ۲۷٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha