۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
فاز دوم گازرسانی به روستاهای آسارا آغاز شد
استاندار البرز:

فاز دوم گازرسانی به روستاهای آسارا آغاز شد

کرج- استاندار البرز از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم گازرسانی به روستاهای بخش آسارا با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، در مراسم کلنگ زنی که روز یکشنبه برگزار شد، عزیزالله شهبازی گفت: با پروژه گازرسانی به روستاهای باغ پیر، سرودار، پورکان، وینه، دره سر، آدران و خوزنکلا این هفت روستا از نعمت گاز بهره مند می شوند.

شهبازی افزود: این پروژه با اعتباری حدود ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و با لوله گذاری ۴۲ هزار و ۶۳۸ متر همراه با ۲ ایستگاه تقلیل فشار آغاز شد و طبق وعده پیمانکار حدود یک سال و نیم دیگر نیز به بهره برداری می رسد.

استاندار البرز با اشاره به فعالیت گسترده گازرسانی استان البرز گفت: طی دو سال اخیر گازرسانی به روستاها و مناطق مختلف البرز برای مصارف خانگی و صنعتی با سرعت و شدت بیشتری انجام شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های گازرسانی در حال اجرای استان صرف شده است، افزود: اعتبار پروژه گازرسانی به روستاهای محور کرج-چالوس حدود ۱۰ میلیارد تومان برآورد و تامین شده و انتظار می رود که روند اجرای آن تسریع شود و تا قبل از پایان کار دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری از این امکان مهم باشیم.

کد خبر: ۲۷٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha