۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
کاهش ۷ درصدی تردد بین استانی در نوروز امسال

کاهش ۷ درصدی تردد بین استانی در نوروز امسال

مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند) تا ۳ فروردین، بطور متوسط دو میلیون و ۱۲ هزار وسیله نقلیه، روزانه رفت و آمد بین استانی داشته اند.

به گزارش بازار، ایمان محرابی نیا، مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: این میزان رفت و آمد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷ درصد کاهش داشته است.

محرابی نیا گفت: در همین مدت، بیشترین تخلیه وسایل نقلیه از تهران و البرز با ۹۴۱ هزار خودرو ثبت شده است و بیشترین انباشت نیز با ۲۷۸ هزار وسیله نقلیه در استان مازندران به ثبت رسیده است.
وی همچنین بیشترین حجم رفت و آمد از ۲۴ اسفند تا ۳ فروردین را به ترتیب در محورهای کرج - چالوس، آزادراه قزوین - رشت، فیروزکوه - قائم شهر، رودهن - آمل و آزادراه باغچه - مشهد دانست و ترافیک این مسیر را افزایشی اعلام کرد.

مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور افزود: هم اکنون محور چالوس در مسیر جنوب به شمال حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال حد فاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک پر رفت و آمد بوده است.

محرابی نیا همچنین محدوده تونل البرز را هم از محورهای پر رفت و آمد تا ساعت ۱۰ بامداد ۴ فروردین اعلام کرد.

او همچنین ترافیک محور هراز - فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت را تا ظهر ۴ فروردین، روان عنوان کرد و درباره رفت و آمد تهران - قم نیز گفت: تنها در محدوده بهشت زهرا بار ترافیکی سنگین ثبت شده است.

مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در محورهای کردستان، فارس و کرمان نیز خبر داد.

کد خبر: ۲۷۹٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha