۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
زنجان در حوزه اشتغال رتبه اول کشوری را دارد
استاندار زنجان:

زنجان در حوزه اشتغال رتبه اول کشوری را دارد

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان گفت: زنجان در حوزه اشتغال و در چهار فصل متوالی نسبت بیکاری به مشارکت اقتصادی رتبه اول کشوری را کسب کرد.

محسن افشارچی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه این ماه پر فضیلت، شروع دوباره معنویت و نوروز هم نشان آغاز بهار و سال جدید است، گفت: امیدواریم سال خوبی را در بخش های مختلف داشته باشیم.

وی ابراز داشت: سال گذشته استان موفقیت هایی را در حوزه هایی از قبیل سرمایه گذاری، معدن، صادرات، کشاورزی بهره ور، زیست بوم دانش بنیان، اقتصاد دیجیتال و مسائل فرهنگی به نسبت سال ماقبل آن کسب کردیم.

استاندار زنجان گفت: زنجان در حوزه اشتغال و در چهار فصل متوالی در نسبت بیکاری به مشارکت اقتصادی رتبه اول کشوری را کسب کرد.

افشارچی تاکید کرد: زنجان جزو استان های است که همواره رتبه های یک و دو را در کمترین نرخ بیکاری دارد و در فضای کسب و کار نیز جزو سه استان برتر کشوری است.

وی افزود: در زمینه مسکن ملی تمام تلاش خود را خواهیم کرد حجم زیادی از واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شود.

استاندار زنجان بیان داشت: در حوزه های مختلف دیگر از قبیل واگذاری زمین به متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان سالی متفاوت خواهد بود و برنامه‌هایی برای واگذاری زمین های زیست بوم معیشتی نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲۷۹٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ۰۹۱۲۸۴۲۷۳۰۱ IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      سلام عید باستانی برشما مبارک آقای استاندار محترم استان من تولید کننده در زنجان هستم ، سال۱۴۰۰ تعداد۳۵ نفر کارگر داشتم ولی امسال ۱۲ نفر شده ، یعنی۲۳ نفر بیکار شده داریم شما چگونه میفرمایید اشتغال زایی شده ، اتفاقا هرچه سنگ که لای چرخ تولید واشتغال زایی گیر میکنه عامل اصلی این کاغذ بازی های اداری وبیمه وامور مالیاتی اشتباه که اعمال میشود وهیچ منطقی را قبول ندارند ، تیشه بر ریشه های تولید واشتغال میزنند، چرا از تولید کنندگان در مورد اخبار اشتغال زایی وتولید نظر خواهی نمیکنید که در چه وضعیتی قرار دارند ، چرا کسی نیست که بگه من نشستم کنار تولید کنندکان ومشکلات آنها را گوش دادم،....
    • نیما IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      شهر جهانی چاله چوله
    • زوفی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      بله تمام شرکت مضر وبیخود تو زنجانه ..از روی وسرب گرفته تا شرکتهای شیمیایی همش تو زنجانه...خاک تو سرتون..واسه چی افتخار میکنین ..سلامتیمون در خطره ..یه عالمه جوون بیکار تو زنجان هست چرا دروغ میگین؟؟؟؟؟