۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حمایت همراه اول در حال برگزاری است

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حمایت همراه اول در حال برگزاری است

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حمایت و حضور همراه اول به‌مدت ۱۴ روز در مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همزمان با نخستین روز سال ۱۴۰۳ با حضور و حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.

«می خوانمت» شعار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که در قالب ۲۵ بخش همچون کودک و نوجوان، حکمرانی قرآنی، مشاوره و پژوهش های قرآنی، جلسات خانگی، پوشش ایرانی و اسلامی برپا شده است و تا چهاردهم فروردین‌ ادامه دارد.

همراه اول به عنوان حامی برگزاری این رویداد قرآنی، با دو سرویس دیجیتال «شاد» و «درسا» در نمایشگاه حاضر شده است.

درسا به شکل کاملا تخصصی به معرفی قرآنکده ای که از سال ۱۳۹۷ با رویکرد ارائه خدمات متنوع قرآنی در بستر جلسات برخط تأسیس شد و از سال ۱۴۰۲ تحت عنوان «قرآنکده مجازی حبّه» به فعالیت خود ادامه می دهد، می پردازد.

سیاست گذاری قرآنکده مجازی حبه بر این اساس است که با توجه به مزایای فراوان آموزشی و جلسات برخط، عدم محدودیت جغرافیایی، استفاده بهینه از زمان و انرژی، صرف هزینه کمتر، رهایی از دود و ترافیک، استفاده از امکانات متنوع فضای جلسات برخط، بهره مندی از عدالت آموزشی و… فعالیت های قرآنی را طراحی و اجرا کند تا بخشی از جامعه که امکان دسترسی به اساتید مجرب یا فرصت و امکان شرکت در جلسات حضوری را ندارند، به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

فعالیت های این قرآنکده در شش محور اصلی که شامل «سه محور به عنوان دوره های آموزشی مستمر» و «سه محور به عنوان فعالیت های موسمی» می شود، قابل توصیف است.

اکنون و همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن نیز سعی دارد با حضور مؤثر و فعال، فعالیت های خود را به اطلاع عموم قرآنیان و قرآن دوستان رسانده و از نزدیک با آنان تعامل و گفتگو کند.

بر اساس اعلام دست اندرکاران این نمایشگاه، ۴۶ مؤسسه مردمی و ۲۴ نهاد حاکمیتی در برگزاری این رویداد فعالیت دارند و همچنین در این دوره ۱۶۰ ناشر، کتاب های قرآنی و دینی خود را در معرض دید علاقه مندان قرآنی قرار داده اند.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی(ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه مندان به قرآن کریم است.

کد خبر: ۲۷۹٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha