۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکان تجاری
در قالب برنامه عبور از اوج مصرف تابستان اجرا می شود؛

پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکان تجاری

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: طرح پاداش مدیریت مصرف که در دو سال گذشته برای مشترکان خانگی اجرایی شده بود، امسال علاوه بر بخش خانگی برای بخش تجاری نیز اعمال می‌شود.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به برنامه ریزی‌ گسترده برای عبور از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۳ اظهار داشت: ۱۸۰ برنامه در ۶ محور با هدف تامین پایدار برق در تایستان تدوین شده که شامل توسعه نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر است.

وی افزود: در بخش تجدیدپذیرها تا سال آینده پنج هزار و ۴۰۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه خواهد شد و همچنین ارتقا و توسعه و رفع محدودیت های نیروگاه‌های موجود نیر در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: همچنین توسعه ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی توسط صنایع بزرگ پیگیری می‌شود و پیش بینی می‌کنیم تا اوج بار ۱۴۰۳ از این محل هزار و ۷۰۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شود. علاوه بر این موارد، ۷۷ طرح عملیاتی در بحث احداث خطوط و پست‌های جدید انتقال نیرو در دستور کار قرار گرفته است. همچنین کارهایی در زمینه پابش و کنترل شبکه سراسری در دست اقدام است.

مدیرعامل توانیر با اشاره به برنامه‌های این شرکت در حوزه مدیریت مصرف گفت: در این حوزه نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده و طرح پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان خانگی در دستور کار قرار دارد و امسال در نظر گرفتیم که بخش تجاری را نیز به طرح پاداش مدیریت مصرف اضافه کنیم و برنامه‌های تشویق محور وزارت نیرو در برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۷۹٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha