۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
دستاوردهای شرکت ملی نفت در ۱۴۰۲ نماد اعتماد به نخبگان ایرانی است
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

دستاوردهای شرکت ملی نفت در ۱۴۰۲ نماد اعتماد به نخبگان ایرانی است

مدیرعامل شرکت ملی نفت در پیامی با تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال نو، دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ را سرشار از تلاش و جدیت برای افزایش تولید و نماد اعتماد به نخبگان ایرانی دانست.

به گزارش بازار، محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در پیامی با تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال نو، دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ را سرشار از تلاش و جدیت برای افزایش تولید و نماد اعتماد به نخبگان ایرانی دانست.

در پیام خجسته‌مهر آمده است:

«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

نوروز، سرآغاز شکفتن و رمضان، ارمغان معنویت است و چه زیباست پیوند مبارک نوروز و رمضان در سال ۱۴۰۳ که تحویل سال نو را با تحول معنوی انسان‌های بیداردل همراه کرده است.

همکاران عزیز و ارجمندم؛

دستاوردهای شرکت ملی نفت ایران طی سال ۱۴۰۲ که سرشار از تلاش و جدیت برای افزایش تولید و نماد اعتماد به نخبگان ایرانی است، نشان‌دهنده آن است که علی‌رغم بدعهدی‌های استکبار جهانی، این شرکت موفق شد با بهره‌گیری از توان و امکانات داخلی، انعطاف‌پذیری، خلاقیت و تعهد کارکنان، ضمن حفظ اقتدار ملی، گام‌های مؤثری را برای شکوفایی اقتصاد ملی و اعتلای صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران بردارد.

از مهم‌ترین اقدام‌های انجام شده توسط شرکت ملی نفت ایران می‌توان به افزایش تولید و صادرات، توسعه و آغاز تولید گاز از فاز ۱۱ میدان مشترک پارس جنوبی پس از گذشت ۲۰ سال، امضای قراردادهای راهبردی و اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی، انعقاد بزرگترین قرارداد تاریخ صنعت نفت کشور برای توسعه ۶ میدان نفتی به ارزش ۱۳ میلیارد دلار، افزایش ۷۰ درصدی تولید نفت خام، افزایش ۷۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز، توسعه پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی، کشف ۷ مخزن نفتی و گازی تازه، افزایش ۲.۵ میلیارد بشکه‌ای نفت خام به ذخایر نفتی، جمع‌آوری بخشی از گازهای مشعل، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و اجرای پروژه‌های جدید به ارزش ۲۱ میلیارد دلار، رشد چشمگیر صادرات نفت خام، میعانات و فرآورده‌های نفتی، تأمین پایدار خوراک واحدهای پتروشیمی و پالایشگاهی، حمایت از ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان، اختصاص اعتبار به پروژه‌های عام‌المنفعه در حوزه مسئولیت اجتماعی، ثبت حد نصاب ذخیره‌سازی گاز در کشور، آغاز برداشت نفت از میدان‌های سهراب و سپهر و جفیر، آغاز توسعه میدان‌ گازی توس در شمال‌ شرق و ... یاد کرد.

تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت و همچنین ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت را به خانواده بزرگ شرکت ملی نفت ایران تبریک و تهمیت عرض می‌کنم.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های مجدانه همکاران شریف و ارزشمندم به‌ویژه کارکنان، متخصصان، نخبگان، سازندگان و پیمانکاران ایرانی که سهم و نقش چشمگیری در موفقیت این شرکت داشته‌اند، از درگاه خالق سبحان، روزگاری آباد را برای شما و خانواده‌های محترمتان در سال جدید آرزومندم.»

کد خبر: ۲۷۹٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha