۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
۷۷۰ میلیون تومان اعتبار پژوهشی به زنجان اختصاص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان:

۷۷۰ میلیون تومان اعتبار پژوهشی به زنجان اختصاص یافت

زنجان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته ۷۷۰ میلیون تومان اعتبار پژوهشی به استان اختصاص یافت، گفت: دو دستگاه اجرایی یک درصد بودجه پژوهشی را به خزانه برگشت دادند.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین میرزایی صبح یکشنبه در جلسه آموزش و پژوهش در محل استانداری زنجان، بر لزوم تجاری سازی آموزش و فناوری تاکید کرد و گفت: برای تقویت و اجرای اقدامات پژوهشی کمیته آپفن تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: کمیته آپفن متشکل از آموزش، پژوهش و فناوری می‌باشد و اقدامات عملیاتی برای توسعه هر کدام از این سه اصل مهم مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان گفت: تا هفته آینده مدیران دستگاه‌های اجرایی پیشنهادات لازم در خصوص این کمیته را به دبیر خانه ارائه بدهند.

میرزایی تاکید کرد: طی سال گذشته اعتبارات پژوهشی زنجان ۷۷۰ میلیون تومان اختصاص یافت که دو دستگاه اجرایی یک درصد بودجه پژوهشی را به خزانه برگشت دادند.

وی افزود: در زنجان از سال ۹۵ تا ۹۹ نیز حدود ۴۴ طرح پژوهشی داشتیم که از این تعداد ۲۶ طرح اجرا شده و ۱۶ طرح خاتمه یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان، تصریح کرد: دو دستگاه اجرایی بهزیستی و و اوقاف استان هم که سهم ۱۴ میلیون و ۳۵ میلیونی داشتند را به خزانه برگشت دادند.

میرزایی افزود: در اجرای طرح‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی با جدیت وارد کار شوند.

کد خبر: ۲۷٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha