۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
سرمای شدید و دسیسه دشمنان خللی در جریان پایدار گاز وارد نکرد
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

سرمای شدید و دسیسه دشمنان خللی در جریان پایدار گاز وارد نکرد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را تبریک گفت و به تلاش کارکنان صنعت گاز در سال ۱۴۰۲ برای پایداری جریان گاز مشترکان اشاره کرد.

به گزارش بازار، در پیام مجید چگنی آمده است: بهار ودیعه الهی و رستاخیز طبیعت در پس زمستان آغاز می شود و این به معنای شگفتن امیدی درباره، شروعی نو برای تغییر و تحول و تلاش برای رشد و بالندگی در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است. چه مبارک نوروزی که قرین با بهار قرآن شده تا عطر گل ها با رایحه معنویت ماه صیام در هم آمیخته شود و دل و جان ما را به فردای روشنی نوید دهد و فرصت مناسبی است که با تهذیب نفس خود برای آغاز سالی پر برکت و سرشار از آرامش الهی آماده سازیم.

در این پیام آمده است: سالی که گذشت به ویژه زمستانی که پشت سر نهادیم، سالی پرتلاش برای تمامی همکاران ارجمندم به خصوص در مناطق عملیاتی بود. خرسندم که می توانم فروتنانه قدردان شما همکاران خدوم، دلسوز و مسئولیت پذیر شرک ملی گاز ایران باشم که به جد و جهد نگذاشتید سرمای شدید و دسیسه دشمنان قسم خورده ایران عزیزمان خللی در خدمات رسانی و جریان پایدار گاز در جای جای وطن اسلامی مان وارد نماید. بی شک همواره به یاری خداوند متعال عزم و اراده پولادیتان برای رشد و پیشرفت کشور جاودان خواهد ماند.

در پیام مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت، فرا رسیدن عید نوروز و تقارن خجسته آن با ماه مبارک رمضان را به تمامی همکاران گرامی تبریک و شادباش عرض کرده و سلامتی، شادکامی و توفیق روز افزون آنان را از درگاه خداوندمتعال خواهانم.

کد خبر: ۲۷۹٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha