۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
آموزش لوله بازکنی آشپزخانه حمام توالت تضمینی و مقرون به صرفه

آموزش لوله بازکنی آشپزخانه حمام توالت تضمینی و مقرون به صرفه

سلام در این مقاله آموزش می‌دهیم چگونه گرفتگی لوله های آشپزخانه حمام و توالت را باز کنید. آموزش لوله بازکنی + معرفی مرکز معتبر در حوزه چاه بازکنی.

به گزارش بازار، لوله بازکنی خدماتی است که به تخصص و مهارت نیاز دارد امروزه بیش از ۴۰ درصد از مشکل همشهریان گرفتن لوله‌های فاضلاب از جمله آشپزخانه حمام توالت و سایر آنهاست پایان دادن به این مشکل غیر ممکن است بنابراین ما در این مقاله به شما آموزش رفع گرفتگی لوله حمام توالت فرنگی آشپزخانه و حمام را یاد می‌دهیم تا در صورت بروز این مسئله با هزینه مناسب و مقرون به صرفه آن را برطرف کنید.

لوله بازکنی

علت گرفتگی آشپزخانه + آموزش رفع گرفنگی

معمولاً بیشتر گرفتگی در راه فاضلاب آشپزخانه و سینک رخ می‌دهد چون از این دو تا لوله بیشتر در زندگی روزمره استفاده می‌شود این مسئله معمولاً در رشته مواقع به این دلیل است که افراد با شستن باقیمانده غذا و ظروف چربی‌ها و روغن غذا داخل لوله می‌رود و به مرور زمان رسوب می‌بندند در نهایت گرفتگی بسیار شدید رخ می‌دهد که در هزینه آن نیز تاثیر زیادی دارد در ادامه روش حل این موضوع را بخوانید.

آموزش لوله بازکنی آشپزخانه با فنر دستی و اسید: این ابزار یک روش کاربردی برای باز کردن انسداد است درابتدا فنر دستی را از فروشگاه‌های نزدیک منزل خود خریداری کنید تا عواملی که درون لوله است به سمت چاه هدایت شود. روش دوم محلول شیمیایی اسید است که برای استفاده از این روش محلول را داخل لوله گرفته بریزید و تا صبح صبر کنید تا لوله باز شود.

اگر هر دو روش لوله بازکنی آشپزخانه را امتحان کردید و نتیجه‌ای نگرفتید به بلاگ شرکت/سایت لوله بازکنم به نشانی https://loolebazkonam.ir/blog سری بزنید در اونجا خدمات لوله بازکنی در سایر مناطق به صورت آموزشی موجود است و میتوانید از سرویسکاران این شرکت نیز برای حل مشکل کمک بگیرید و با هزینه منصفانه لوله ی مسدود شده را باز کنید.

دلیل انسداد توالت + لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی

همه ما در طول روز شب در حال استفاده از توالت فرنگی یا ایرانی هستیم بنابراین امکان گرفتگی در این سیستم بسیار بالا است سیستم لوله کشی توالت به صورت مارپیچی است و هر لحظه امکان دارد گرفتگی در آن اتفاق بیفتد علت ازدحام در لوله سرویس بهداشتی اکثراً به دلیل انداختن دستمال کاغذی پارچه مدفوع و فرچه است بعضی از افراد نیز وسایل یک بار مصرف را به جای سطل آشغال در توالت می‌اندازند که ۸۰% احتمال گرفتگی وجود دارد.

آموزش روش لوله بازکنی توالت با شیلنگ آب و ترکیب جوش شیرین و سرکه: ابتدا سر شیلنگ را در دهانه لوله محکم نگه دارید و بعد شیر آب را باز کنید به این ترتیب آب هر آن چیزی که سر راه خودش باشد را از داخل لوله به بیرون هدایت می‌کند و عامل انسداد لوله رفع می‌شود. دومین روش به این صورت است که یک فنجان جوش شیرین و یک فنجان سرکه را با هم ترکیب کنید بعد داخل لوله بریزید این مایع قوی و قدرتمند گرفتگی لوله را به احتمال بالا از بین می‌برد.

علل گرفتگی لوله حمام + روش چاه بازکنی حمام

معمولاً موهای بلند خانم‌ها کف صابون درب شامپو و نظایر آن در بیشتر مواقع علت اصلی گرفتگی لوله حمام هستند برای جلوگیری از عبور این وسایل به درون لوله از کفشور استفاده کنید. وقتی که یک جسم یا اشیا به درون لوله وارد می‌شود در محلی از آن گیر می‌کند و با جمع کردن موارد دیگر دور خودش از عبور آب به طور کامل جلوگیری می‌کند در ادامه بهترین روش را برای رفع این مشکل برایتان توضیح می‌دهیم.

لوله بازکنی حمام با جاروبرقی یا محلول لوله بازکن قوی: جاروبرقی یک روش برای لوله بازکنی است که بیشتر افراد از استفاده آن غافل هستند استفاده از نیروی کشش جاروبرقی می‌توانید اشیا وسایل داخل لوله را به بیرون بکشید. روش بعدی خرید محلول لوله بازکن‌های قوی و معتبر از سایت‌های تضمینی است که بسیار موثر و کارساز هستند.

ممکن است علت گرفتگی لوله خیلی با شدت باشد و هیچ یک از روش های بالا مشکل را حل نکند اگر در شهر کرج ساکن هستید از سرویس لوله بازکنی کرج استفاده کنید تا خدمات مورد نیازتان را انجام شده و تضمینی برایتان انجام دهند.

بهترین روش لوله بازکنی تضمینی و مقرون به صرفه ( شرکت لوله بازکنم )

فنر و دستگاه لوله بازکنی

معمولا گرفتگی لوله‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: گرفتگی‌های آسان و پیچیده در انسدادهای آسان معمولاً عامل مشکل یک چیز سطحی و کوچک است روش حل آن نیز بسیار ساده و با یک روش خانگی می‌توان انجام داد. اما در گرفتگی‌های پیچیده شاید از ۱۰۰ تا روش خانگی فقط یکی جواب دهد که آن هم معلوم نیست جواب بدهد یا نه در ادامه راه حلی برای حل این مسئله برای شما معرفی می‌کنیم.

روش تضمینی منحصر به فرد ضمانتی فوری سریع ارزان شبانه روزی بدون تعطیلی ۲۴ ساعته و کم هزینه استفاده از خدمات شرکت لوله بازکنم است این شرکت با دسترسی به ابزارهای خارجی لوله بازکنی و مجهز کردن سرویس کاران به آنها و پوشش کلیه مناطق و شهرستان‌ها و شهرهای ایران در حال حاضر معتبرترین و کامل‌ترین مرکز خدماتی لوله بازکنی در ایران است که با داشتن آن نیازی به نگرانی بابت گرفتگی چاه نیست.

سرویس کاران مجموعه لوله باز کنم مهارت بالایی در باز کردن لوله دارند هرگونه گرفتگی یا انسداد چه سخت و چه آسان در جریان باشد توسط آنها به راحتی در کوتاه‌ترین زمان رفع می‌شود ارائه فاکتور کتبی برای مشتری بعد از تحویل کار شهرت این موسسه را بسیاربسیار بالا برده است. سایت اینترنتی لوله بازکنی در گوگل و موتور های جستجو به نشانی https://loolebazkonam.ir میباشد.

رایج ترین علت مسدودی راه آب فاضلاب چیست؟

سیستم‌های لوله کشی فاضلاب به منظور خروج آب ساختمان به بیرون و داخل چاه طراحی و ساخته شده‌اند حالا فکر کنید که یک اشیا یا جسم دیگر وارد لوله شود با این کار قطعاً جریان آب در داخل لوله قطع می‌شود روش کاربردی برای پیشگیری از این موضوع این است که هر یک یا دو ماه لوله‌های خود را با محلول‌های لوله بازکن تمیز کنید در فهرست زیر لیستی از عواملی که باعث گرفتگی لوله می‌شوند را بخوانید:

  • تفاله قهوه

  • سایر زباله‌ها و منابع مانند اسباب بازی و اشیا

  • کف صابون و موهای پرز خانم‌ها و آقایان

  • رسوبستگی شدید در اثر روغن و چربی به مرور زمان

  • ریختن باقیمانده غذا در داخل سینک

  • نفوذ ریشه درختان

حالا که با دلایل اصلی انسداد آشنا شدید مواظب باشید که این موارد و نظایر آنها به داخل لوله نروند بهترین راه این است که داخل هر یک از لوله‌های فاضلاب سطل زباله قرار دهید و از کف شور استفاده کنید تا مانع ورود اجسام بزرگ به داخل ورودی لوله شود.

آموزش لوله بازکنی با فنربرقی و دستگاه

گرفتگی لوله

به جرات می‌توان گفت که در سال ۱۴۰۳ برترین روش برای رفع فتگی لوله‌ها فنر برقی می‌باشد این ابزار با قابلیت چرخیدن هر آن چیزی که مانع عبور آب از لوله می‌شود را به کلی از بین می‌برد به وسیله این روش می‌توان هر نوع گرفتگی از جمله سقف و پیچیده را به راحتی باز کرد اما مشکل اینجاست که ه افراد نمی‌توانند از آن استفاده کنند چون مهارت خاصی می‌خواهد که فقط یک لوله باز کن واقعی آن را دارد.

نحوه و مراحل لوله بازکنی با فنر و دستگاه: در مرحله اول طول و نوع فنر مناسب برای باز کردن لوله را انتخاب کنید بعد دستگاه ژنراتور را روشن کرده و فنر را در جای خود بیندازید بعد به وسیله دکمه چرخانندگی دستگاه فنر را در داخل لوله با سرعت بالا بچرخانی تا عوامل مرتبط با گرفتگی را باز کند تجربه و مهارت کافی در استفاده از این روش را ندارید کار را به متخصصین لوله بازکنی در شهرک اکباتان بسپارید.

اکثراً در بیشتر شرکت‌های لوله باز کنی هزینه فنر زنی با دستگاه ۲۰۰ تومان شروع می‌شود با توجه به شدت و سختی در مکان های مختلف قیمت متغیر میباشد.

شرکت های لوله بازکنی چگونه خدمات خود را ارائه میدهند؟

مراکز خدماتی چاه بازکنی تفاوت‌های بسیار زیادی با هم از جمله قیمت کیفیت و زمان دارند شما باید بتوانید شرکت را انتخاب کنید که مشکل شما را در طول شبانه روز بتواند در کمترین زمان حل کند برای این کار در اول کار باید با ترکیب مشابه از دوستان خود که این مشکل را تجربه کرده‌اند اطلاعات کافی به دست بیاورید. همچنین مواظب کلاه برداری هایی باشید که سر افراد توسط لوله بازکن های سیار می آورند باشید. معمولا این شرکت ها به دو روش مهم خدمات را ارائه میدهند که در ادامه هر دو را توضیح میدهیم:

روش فنربرقی: همانطور که در ابتدای مقاله برایتان توضیح دادیم کاربرد این این راه حل بالاست و هیچ از راهکار ها مانند این نیست این روش از نظر قیمت و کیفیت کاملا بهینه است به خاطر همینه که مورد توجه کارشناسان و متخصصان چاه بازکنی قرار گرفته است.

روش پمپ تراکم هوا: پمپ فشار هوا روش جایگزین برای فنر است در صورتی که به هر دلیلی فنر لوله را بار کند این روش بهترین راه حل است و قدرت کافی برای باز کردن گرفتگی در اثر شن ماسه و منابع سبک را دارد. در این روش به وسیله فشار هوا مواد داخل لوله به بیرون هدایت می‌شوند.

امیدواریم از مقاله ما خوشتان آمده باشد حالا که با روش ها و آموزش لوله بازکنی حمام توالت و آشپزخانه آشنا شدید لازم به نگرانی در این سیستم ها نیست.

جمع بندی

شرکت لوله بازکنم با متعهد به اتحادیه و رعایت قوانین بهداشتی و طبق نرخ سال با سابقه درخشان در کل ایام هفته و بدون تعطیلی بهترین کمک دهنده و راه حل برای رفع مسدودی لوله های فاضلاب در سراسر ایران از جمله تهران، کرج، زنجان، رشت، یزد، اهواز و ... است با کمترین هزینه اقدام به رفع گرفتگی فاضلاب بکنید بدون اینکه به چیزی دست بزنید.


 

کد خبر: ۲۷۹٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 3
    • حمید IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      1 0
      سلام مطلب بسیار مفیدی درباره لوله بازکنی منتشر کردید ممنون.
    • امینی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 0
      عالیه این مقاله، آموزش هاتون واقع به دردم خورد، ضمن اینکه شرکت لوله بازکنم تو ایران فقط یدونست