۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
مصوبات سفر اعضای هیئت دولت به اردبیل پیگیری می‌شود
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

مصوبات سفر اعضای هیئت دولت به اردبیل پیگیری می‌شود

اردبیل - نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی مصوبات خوبی برای تکمیل راه‌آهن و توسعه راه‌های اصلی و چهار خطه استان گرفته شد و ما در جایگاه نمایندگان مردم در قوه مقننه این مصوبات را پیگیری خواهیم کرد.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به به سفر وزرا به استان اردبیل اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که در مجلس با وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، صنعت و گردشگری و نیرو داشتیم، قرار شده با اولویت این وزرا در استان حضور یابند که تاکنون دو نفر از این وزرا در اردبیل حاضر شده اند تا از نزدیک در جریان مشکلات و نارسائی‌ها قرار گیرند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روزهای آینده سفر وزرای دیگر به استان با همراهی استاندار و سایر مسئولان انجام خواهد شد تا با حضور در شهرهای مختلف موضوع مهم حقابه استان از قزل‌اوزن، ارس و تکمیل سدهای در دست احداث، طرح‌های جامع گردشگری و همچنین توسعه واحدهای صنعتی مورد توجه و هدف‌گذاری قرار گیرد.

نیکزاد گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی مصوبات خوبی برای تکمیل راه‌آهن و توسعه راه‌های اصلی و چهار خطه استان گرفته شد و ما در جایگاه نمایندگان مردم در قوه مقننه این مصوبات را پیگیری خواهیم کرد.

وی به سفر دو روزه وزیر جهاد کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: در این سفر تصمیمات خوبی برای حل مشکل روستائیان و عشایر حاشیه کشت و صنعت مغان و پارس، تأمین اعتبار تکمیل پایاب سد خداآفرین، تسهیل امر سرمایه‌گذاری در بخش توسعه گلخانه‌ها و همچنین تقویت کشت و زرع در اراضی پائین‌دست سد عمارت و کوثر گرفته شد که با پیگیری‌های مستمر زمینه اجرایی آن‌ها را فراهم خواهیم کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا چهره استان با تلاش و پیگیری‌ که استاندار اردبیل و مدیران به‌صورت جهادی آغاز کردند، متحول شده و بیش از گذشته به رضایت مردم و افزایش توان اقتصادی و اشتغال آن‌ها کمک کنیم.

کد خبر: ۲۷٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha