۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر| ستاد بحران بوشهر در آماده باش است
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر| ستاد بحران بوشهر در آماده باش است

بوشهر- دهقان مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر گفت: ستاد بحران بوشهر در آماده باش کامل است.

کورش دهقان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه ۲۹ اسفند به استان و همچنین طوفانی شدن دریا، از سوی ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر صادر شده است.

وی افزود: توصیه می شود مهمانان نوروزی و گردشگران و مردم استان بوشهر از قرار گرفتن در مناطق پرخطر از جمله ارتفاعات، حاشیه رودخانه ها، سواحل دریا و سایر اماکنی که احتمال خطر دارد، پرهیز کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: این سامانه از سه شنبه وارد استان می شود و اواخر روز پنجشنبه دوم فروردین از استان خارج می شود.

دهقان از آماده باش ستاد مدیریت بحران به دستگاه های زیرمجموعه خبر داد و گفت: تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند و در تمام شهرستان های ده گانه، تا زمان خروج سامانه بارشی، این آمادگی برقرار است.

کد خبر: ۲۷۹٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha