۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
خرید کولر گازی جی پلاس از فروشگاه مهرآریا

خرید کولر گازی جی پلاس از فروشگاه مهرآریا

اگر در حال بررسی خرید کولر گازی هستید، یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما ممکن است کولر گازی جی پلاس باشد.

اگر در حال بررسی خرید کولر گازی هستید، یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما ممکن است کولر گازی جی پلاس باشد. این دستگاه دارای ظاهر زیبا و طراحی ویژه‌ای است و علاوه بر این، دارای قابلیت‌های برتر یک کولر گازی است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که کولر گازی جی پلاس یک انتخاب عالی برای تهویه‌ی محیط شما باشد.

سوال اصلی اینکه، بهترین کولر گازی جی پلاس کدام است؟

بله، مطالعه این مقاله می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا بهترین کولر گازی جی پلاس را برای محیط خود انتخاب کنید. این مقاله با عنوان "محاسبه کولر گازی و ضرورت انجام ظرفیت سنجی" به شما اطلاعات لازم را در این زمینه ارائه می‌دهد. پس برای انتخاب صحیح و مناسب‌ترین سیستم تهویه، بهتر است که این مقاله را مطالعه کرده و به توصیه‌های آن عمل کنید.
کولر گازی جی پلاس مشخصات مشترکی در بیشترین مدل ها دارند که میتواند شامل موارد زیر باشد:
کمپرسور هوشمند اینورتر، علاوه بر گارانتی ۵ ساله برای موتور، دارای پره‌های طلایی، پرتاب باد چهار طرفه، عملکرد I Feel، حالت Turbo، عملکرد Eco، ذخیره‌ساز تنظیمات شخصی I Set، رطوبت‌زدایی، حالت خواب، تایمر، Auto Restartو... می باشد. در این مقاله به طور کامل به توضیح این ویژگی‌ها می‌پردازیم.
کولر گازی جی پلاس، در مقایسه با سایر برندهای مشابه، قیمت مناسب‌تری ارائه می‌دهد. به همین دلیل برای انتخاب ظرفیت بالاتر آن مشکلی نخواهید داشت. جهت مشاهده قیمت کولر گازی جی پلاس، می‌توانید به فروشگاه مهرآریا مراجعه کنید.

خرید کولر گازی جی پلاس از فروشگاه مهرآریا

کولر گازی جی پلاس؛ وسیلهای دومنظوره برای سرمایش و گرمایش خانه

کولر گازی جیپلاس یکی از جدیدترین و بهترین محصولات شرکت گلدیران است که مجهز به سیستم پرتاب باد در چهار جهت می باشد. این کولرهای گازی از نوع جی‌پلاس با دارا بودن صفر مصرف انرژی در سطح A، توانایی کاهش چشمگیر هزینه‌های برق را دارند. همچنین، این دستگاه ها با استفاده از کمپرسور روتاری، پس از خنک کردن فضا به‌طور خودکار خاموش می‌شوند تا از مصرف انرژی اضافی جلوگیری کنند.
کولرهای گازی جی‌پلاس از پره‌های طلایی برای دو منظور مهم استفاده می‌کنند: افزایش عمر دستگاه و حفظ تعادل دمایی. این پرها جلوی فرسودگی و ساییدگی دستگاه را می‌گیرند و تاثیر بسزایی بر طول عمر دستگاه دارند. همچنین، پره‌های طلایی در خنک‌کننده‌های جی‌پلاس نقش مهمی در حفظ تعادل دمایی دارند که به دستگاه کمک می‌کند بهبود یافته و عملکرد کندانسور کولر بهتر شود.
یکی از مزایای اصلی خرید کولرهای گازی جی‌پلاس، این است که می‌توانید همزمان از دو سیستم سرمایشی و گرمایشی آن استفاده کنید. به همین دلیل با خرید یک کولر گازی جی‌پلاس، نیاز به هزینه کردن برای تهیه بخاری و یا هر وسیله گرمایشی دیگری نیز تا حدودی برطرف می‌شود.

انواع مدل های کولر گازی اینورتر جی پلاس :

کولر گازی های جی پلاس در مدل های مختلف و ظرفیت های ۹۰۰۰ ، ۱۲۰۰۰ ، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ ، ۳۰۰۰۰ تولید و به بازار عرضه شده است.

امکانات کولر گازی های جی پلاس :

کولرهای گازی جی پلاس با عملکرد دوگانه (سرمایش و گرمایش) هستند. در فصل زمستان نیز می‌توانید از قابلیت گرمای کولر گازی خود به عنوان یک دستگاه کمکی برای گرمایش استفاده نمایید. باید توجه داشت که گرمای کولرهای گازی تنها به عنوان یک کمک گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت تامین گرمای کامل را ندارند. این ویژگی مربوط به یک برند خاص نبوده، بلکه برای تمامی انواع کولرهای گازی به دلیل نوع سیستم گرمایشی آنها، در حالت گرمایش به صورت کمکی عمل می‌کنند.

هزینه خرید کولرگازی جی پلاس :
برای خرید کولر گازی باید معیار های زیادی را مورد توجه قرار دهید. از متراژ خانه خود تا اینورتر بودن کولر گازی و یا سرمایش و گرمایش بودن آن ها مد نظر قرار میگیرند.
شما میتوانید قیمت دقیق این کولر گازی هارا در سایت فروشگاه مهرآریا مشاهده کنید. البته برای خرید گولرگازی مورد نیاز خود باید چند نکته را مدنظر قرار دهید:
-مغازه‌ها و مکان‌های کار پرتردد دارای ویژگی‌های گوناگون هستند و برای مکان‌های پرتردد، کولرهای گازی قوی‌تر موردنیاز می‌باشند.
- ابعاد استاندارد برای سقف‌ها متفاوت است و برای سقف‌های بلند، به کمک یک کارشناس نیاز است. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره‌های موجود در وب‌سایت تماس بگیرید.
- هوای تازه، بهبود عملکرد کولرهای گازی را بهبود می‌بخشد.

کمپرسور هوشمند اینورتر کولرگازی جی پلاس:

کمپرسور کولر گازی اینورتر جی پلاس از نوع روتاری است. این نوع موتور، هنگامی که دمای اتاق به سطح تنظیم شده می‌رسد، خاموش نمی‌شود. بلکه با تغییر در دور موتور، توان سرما ایجاد شده توسط دستگاه را کاهش می‌دهد. از این روش برای جلوگیری از استارت‌های مکرر استفاده می‌شود که منجر به کاهش مصرف برق و افزایش بازدهی دستگاه می‌شود.
سطح مصرف انرژی کولرگازی جی پلاس:

مصرف انرژی در کولرهای گازی جی پلاس A پایین است. به دلیل استفاده از کمپرسور هوشمند اینورتر، مصرف برق کولر گازی جی پلاس کاهش یافته و سطح بازدهی این دستگاه‌ها بالاست. همچنین، جریان برق حداقل، متوسط و حداکثر این دستگاه‌ها نیز در کاتالوگ‌ها ذکر شده است.

خرید کولر گازی جی پلاس از فروشگاه مهرآریا

فن و پرههای طلایی کولرگازی جی پلاس :

کولرهای گازی جی پلاس دارای پره‌های طلایی هستند. این پره‌ها یا "فین‌ها"، علاوه بر ایجاد تبادل دمایی بیشتر، به دلیل افزایش سطح تماس دستگاه با هوا، باعث ماندگاری بالای کندانسور و اواپراتور کولر گازی می‌شوند. از خوردگی و سایش آن‌ها جلوگیری کرده و عمر دستگاه را در بلندمدت افزایش می‌دهند.

پرتاب باد چهارجهته کولرگازی جی پلاس :

دوران باد در کولرهای چهارجهته جی پلاس باعث انتشار همگن هوا در اتاق می‌شود، به طوری که تمام نقاط فضا را خنک می‌کند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا زاویهٔ دمپر و دریچه‌های کولر گازی خود را تنظیم کنید. این امکان وجود دارد که با تغییرات جزئی، عملکرد کولر گازی را بهینه سازید.

ذخیرهسازی تنظیمات شخصی کولرگازی :

دکمه "I Set" بر روی کنترل برخی مدل‌های کولرگازی جی پلاس قرار دارد. با فشردن این دکمه، تنظیماتی که در حال استفاده از دستگاه اعمال کرده‌اید، در حافظهٔ دستگاه ذخیره می‌شود. این به این معناست که در استفاده‌های بعدی می‌توانید با انتخاب "I Set"، دستگاه با همان تنظیمات قبلی کار کند.

رطوبتزدایی کولرگازی جی پلاس :

در مواقعی که محیط دارای رطوبت بالا است، با استفاده از ویژگی رطوبت‌زدایی، می‌توان به طور قابل ملاحظه‌ای رطوبت محیط را کاهش داد و هوای سردتر و خنکتری را تجربه کرد. این ویژگی امکان تنظیم سرعت فن به طور خودکار را برای کاهش رطوبت فراهم می‌کند.

حالت خواب کولرگازی جی پلاس :

وقتی شما در حال خوابیدن هستید، کولرگازی جی پلاس با ویژگی "حالت خواب" بهترین دما و تنظیمات را برای راحتی شما در زمان خواب به شما ارائه می‌دهد. در این ویژگی، کولرگازی هر ۶۰ دقیقه، ۱ درجه دما را افزایش یا کاهش می‌دهد تا به ۲ درجه تغییر دما حاصل شود و این فرآیند به مدت ۲ ساعت ادامه پیدا می‌کند. با انتخاب این برنامه، دستگاه بعد از ۱۰ ساعت به طور خودکار خاموش می‌شود. این ویژگی با توجه به نیاز شما به خواب آرام و راحت طراحی شده است.

خرید انواع کولر گازی جی پلاس اورجینال با ضمانت نامه

کولر گازی یکی از دستگاه‌های پرکاربرد برای خنک کردن محیط‌های کاری و منزل است. بسیاری از افراد تصمیم به خرید کولر گازی و استفاده از آن به جای کولر آبی می‌گیرند. یکی از عوامل مهم در خرید کولر گازی، اطمینان از اورجینال بودن و داشتن کارت گارانتی است. فروشگاه مهرآریا یک مجموعه بی‌نظیر است که مدل‌های مختلف و اورجینال کولر گازی با ضمانت‌نامه را به فروش می‌رساند.

خرید کولر گازی جی پلاس از فروشگاه مهرآریا

ویژگیهای بهترین فروشگاه برای خرید کولر گازی

بعد از آشنایی با برندهای وسایل سرمایشی، حالا زمان انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید کولر گازی است. اگر هنوز تصمیم خود را گرفته‌اید، به مطلب زیر توجه کنید تا ویژگی‌های اصلی برای انتخاب مناسب‌ترین فروشگاه کولر گازی را مورد بررسی قرار دهیم.

مهرآریا، فروشگاهی برای خرید انواع کولر گازی از بهترین برندها

بهترین برند کولر گازی با توجه به متراژ اتاق، آب و هوای منطقه و بودجه می‌تواند بین برندهای کولر گازی زانتی ، جی‌پلاس، ایران رادیاتور و هایسنس باشد. ویژگی‌هایی که در انتخاب بهترین کولر گازی مهم است عبارتند از ظرفیت، مصرف انرژی، حجم دستگاه، نوع کنترل عملکرد و طول عمر. این ویژگی‌ها در مدل‌های مختلف کولرها متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین کولر گازی این است که با مقایسه این ویژگی‌ها و شرایط فوق الذکر، کولری مناسب و بهینه را شما انتخاب کنید.
علاوه بر شناخت برندهای معتبر، آشنایی با ویژگی‌های یک فروشگاه خوب نیز تاثیر زیادی بر خرید مناسب دارد. از جمله ویژگی‌های اصلی یک فروشگاه خوب می‌توان به قیمت‌های مناسب، تنوع بالا در محصولات و ارائه خدمات پس از فروش مطمئن اشاره کرد. اگر به دنبال یک مرکز خرید با این ویژگی‌ها هستید، پیشنهاد ما برای شما فروشگاه مهرآریا است.
فروشگاه مهرآریا جز معتبرترین عرضه کنندگان کولر گازی در تهران شناخته می‌شود. تنوع گسترده محصولات این فروشگاه انتخاب بهترین کولر با توان پرتاب باد مناسب و منطبق با بودجه مشتریان را آسان می‌سازد.

شماره تماس:

۰۲۱۲۲۴۱۶۲۳۳

۰۹۱۹۴۶۴۱۷۰۳

کد خبر: ۲۷۹٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha