۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
تأکید بر پاسخگویی ایرلاین ها در ایام نوروز ۱۴۰۳
رئیس مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی خواستار شد

تأکید بر پاسخگویی ایرلاین ها در ایام نوروز ۱۴۰۳

رئیس مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی از آمادگی این وزارتخانه برای انعکاس اخبار ایرلاین ها خبر داد و بر لزوم پاسخگویی آنها تأکید کرد.

به گزارش بازار، نشست هم اندیشی وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی این وزارتخانه با مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی با حضور معاون و روسای ادارات این مرکز، همچنین سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با محوریت سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی هدف از برگزاری این نشست را شناسایی و بررسی دغدغه های شرکت های هواپیمایی عنوان کرد و گفت: دستگاه های حاکمیتی و شرکت هواپیمایی اعضای خانواده بزرگ صنعت هوانوردی کشور هستند. لذا باید دغدغه های یکدیگر را دغدغه خود بدانند و نسبت به امر اطلاع رسانی در طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اهتمام داشته باشند.

قربانی تصریح کرد: بسترهای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در فضای مجازی و شبکه اینترنتی آمادگی کامل برای انعکاس اخبار و برنامه های ایرلاین ها در ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ در راستای ارتقا سطح رضایتمندی و حفظ آرامش مسافران را دارند.

وی از انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگی فرودگاه های سراسر کشور با شرکت های هواپیمایی برای اطلاع رسانی مطلوب در سطح شهر و استان مبدا و مقصد پروازها خبر داد و گفت: باید تمام تلاش ها در راستای جلب رضایت حد اکثری مسافران در ایام نوروز باشد و خاطرات خوشی از پروازهای نوروز ۱۴۰۳ در اذهان عمومی به یادگار بماند.

کد خبر: ۲۷۹٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha