۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای اصفهان| مردم از تردد در حاشیه زاینده رود پرهیز کنند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای اصفهان| مردم از تردد در حاشیه زاینده رود پرهیز کنند

اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هشدار زرد هواشناسی برای برخی مناطق استان و هشدار نارنجی برای نواحی غرب و جنوبی اصفهان صادر شده است و هم استانی ها باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به هشدار زرد هواشناسی برای مناطق استان و هشدار نارنجی برای نواحی غرب و جنوبی اصفهان اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به استان بارش باران و برف در ارتفاعات، رگبار، رعد و برق و وزش و طوفان لحظه‌ای و شرایط مه‌آلود پیش بینی شده است که در مناطق برفی با کولاک و کاهش دید شدید همراه است.

وی از هم استانی ها خواست که از سفر غیرضروری در داخل استان و استان‌های همجوار به ویژه چهارمحال‌ و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس خودداری کنند و افزود: در ارتباط با سفر در روز چهارشنبه از استان‌های شرق شامل سمنان، یزد و خراسان شمالی به سمت اصفهان نیز هشدار داده شده است وزش باد شدید و کاهش دید شدید در جاده ها را شاهد هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: هم استانی های عزیز با توجه به مخاطرات جاده ای از سفر در ساعات شبانه به خصوص در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه هم استانی های عزیز از فعالیت در ارتفاعات، صعود و کوهنوردی پرهیز کنند زیرا خطر رعد و برق و سقوط از ارتفاع وجود دارد، گفت: مردم هم از رفتن به حاشیه زاینده‌رود خودداری کنند؛ به مسئولان نیز لایروبی حاشیه رودخانه در استان توصیه شده است.

کد خبر: ۲۷۹٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha