۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
سیستان و بلوچستان تامین کننده روزانه ۲۰۰ تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور
معاون اقتصادی استاندار سسیستان و بلوچستان خبر داد؛

سیستان و بلوچستان تامین کننده روزانه ۲۰۰ تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور

زاهدان- شهرکی، معاون امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تامین بخشی از نیاز کشور، روزانه ۲۰۰ تن گوشت قرمز از استان به دیگر نقاط کشور ارسال می شود.

داوود شهرکی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در استان سیستان و بلوچستان در زمینه تامین گوشت قرمز به ویژه گوشت گوساله با توجه به اینکه خود استان وارد کننده است هیچگونه کمبودی وجود ندارد و بخشی از نیاز کشور نیز از طریق واردات از همین استان تامین می شود.

وی افزود: روزانه ۲۰۰ تن گوشت قرمز از استان سیستان و بلوچستان برای تامین بخشی از نیاز کشور به سایر استان ها ارسال می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حوزه تامین گوشت مرغ در استان هیچگونه کمبودی وجود ندارد و در کنار آن در ایام نوروز از طریق مراکز منتخب در سطح استان مرغ منجمد نیز توزیع می شود تا مردم و مسافران کمبودی احساس نکنند.

شهرکی گفت: برنج و شکر نیز در استان در حال توزیع است و ابن اقلام به میزان کافی در استان ذخیره شده به ویژه از محل برنج وارداتی و برنج تنظیم بازار و در حوزه میوه ایام عید هم توزیع در مراکز منتخب آغاز شده است.

وی عنوان کرد: با وجود وقوع سیل در جنوب استان ما هیچ کمبودی حتی در مناطق درگیر سیل در تامین کالاهای اساسی مردم نداریم و در طول ایام عید هم با توجه به تامین کالاهای صورت گرفته و ذخیره سازی انجام شده کمبودی در استان نخواهیم داشت.

کد خبر: ۲۷۸٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha