۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
سهام بانک کارآفرین درگیر خط مقاومت
دلایل افزایش حجم معاملات نماد وکار

سهام بانک کارآفرین درگیر خط مقاومت

بانک کارآفرین بعد از ثبت افزایش سرمایه از محل سود انباشته و همچنین اعلام رشد ۵۸ درصدی در عملکرد تجمعی منتهی به ۳۰ بهمن، روی تابلو وکار با رشد تقاضا و حجم معاملات روبرو شده است.

بازار؛ گروه بورس: بانک کار آفرین با نماد وکار طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۱۱۵۲ میلیارد تومان درآمد محقق کرده و از محل هزینه مالی، سود سپرده‌ها و کارمزدها مبلغ ۸۰۵.۴ میلیارد تومان هزینه شناسایی و همچنین در این ماه تراز مثبت ۴۳ درصد را ثبت کرده است

بانک کارآفرین با سرمایه ثبت شده ۴۶۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ مبلغ ۱۱۶۹ میلیارد تومان درآمد داشته است و مبلغ ۷۳۹۷.۴ میلیون ریال هزینه شناسایی و عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۵۸ درصد را ثبت کرده است.
بانک کارآفرین بعد از ثبت افزایش سرمایه ۸ درصدی از محل سود انباشته معاملات مثبتی داشته به طوری که از قیمت ۲۱۰ تومان تا ۲۴۶ تومان پیشروی داشته و همچنان روند مثبت خود را حفظ کرده است.
این نماد در تابلوی معاملات در سه ماهه بازدهی مثبت ۲۳ درصد و در ۹ ماهه که شاخص کل بورس نسبت به سقف خود اصلاح داشته بازدهی مثبت ۹ درصد داشته است. این بانک به دلیل اینکه نسبت به سایر نمادهای بانکی در بلندمدت بازدهی کمتری داشته ظرفیت بالایی برای جبران عقب ماندگی خود را دارد.
در دو هفته اخیر نماد وکار با معاملات مثبتی که دنبال کرده توانسته نظر فعالان بازار سهام را جلب کند، به همین دلیل حجم معاملات هم رشد قابل توجهی داشته است. در حال حاضر این نماد درگیر یک مقاومت بوده و با عبور از آن می تواند در کوتاه مدت تا سقف سال ۱۴۰۲ رشد کند.

کد خبر: ۲۷۸٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha