۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
افتتاح همزمان ۳ ایستگاه و ۲ ورودی جدید در خط ۶ مترو تهران
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد

افتتاح همزمان ۳ ایستگاه و ۲ ورودی جدید در خط ۶ مترو تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سه ایستگاه بهار شیراز، آیت الله کاشانی و شهدای کن به همراه ورودی جدید ایستگاه‌های شهرزیبا و شهران در خط ۶ مترو تهران امروز به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش بازار، محسن هرمزی افزود: خط ۶ مترو تهران با ۴۲ کیلومتر طول و ۳۲ ایستگاه، پهنه وسیعی از شمال غرب پایتخت تا جنوب شرق آن را در برگرفته است.

هرمزی گفت:طی یک سال اخیر، در خط ۶ مترو ۱۰ ایستگاه به بهره برداری رسیده و به این ترتیب تعداد ایستگاه‌های تکمیل شده خط ۶ از ۱۳ ایستگاه تا قبل از زمستان سال گذشته به عدد ۲۳ ایستگاه در پایان سال جاری می‌رسد.

وی افزود:ایستگاه تبادلی تربیت مدرس که دسترسی خط ۷ آن در اختیار مردم قرار گرفته بود، این بار با احداث دسترسی خط ۶ آن که شامل گالری‌ها و سالن بلیت فروشی مجزا است، افتتاح می شود.

هرمزی در مورد افتتاح ۳ ایستگاه بهار شیراز، آیت ا... کاشانی و شهدای کن نیز گفت: ایستگاه بهار شیراز در بخش میانی خط ۶ و دو ایستگاه دیگر در قطعه شمالی این خط واقع شده‌اند؛ با بهره‌برداری از ایستگاه‌های آیت ا... کاشانی و شهدای کن، در واقع تمام ایستگاه‌های نیمه شمالی خط ۶ تکمیل شده و مسیری پیوسته در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی گفت: همزمان ورودی‌های جدید ایستگاه‌های شهرزیبا و شهران که سال گذشته با ساخت ورودی اول افتتاح شده بودند، به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۲۷۸٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha