۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
تهرانی‌ها طی ۲ روز آینده از توقف در بستر رودخانه‌ها بپرهیزند
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران:

تهرانی‌ها طی ۲ روز آینده از توقف در بستر رودخانه‌ها بپرهیزند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی گفت: پایتخت نشینان طی ۲ روز آتی از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند.

به گزارش بازار، حامد یزدی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی‌بر فعالیت سامانه بارشی همراه با مخاطراتی نظیر بارش باران، وقوع رعدوبرق، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات و وقوع تگرگ خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی این سامانه با فراگیری در استان تهران، فردا جمعه ۲۵ اسفندماه آغاز و تا روز شنبه ۲۶ اسفندماه پایان خواهد یافت.

وی در ادامه درخصوص احتمال آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن آب در استان تهران هشدار داد و گفت: به همه شهروندان توصیه می‌شود از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها اکیدا خودداری کرده و در عبور از مسیل‌ها احتیاط کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان کرد: مردم عزیز در صورت عدم ضرورت به سفر حتما از حضور در گردنه‌های برف‌گیر اجتناب کرده و در صورت لزوم به حضور در این مناطق حتما به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

وی به کوهنوردان در خصوص عدم صعود به ارتفاعات در زمان مذکور هشدار داد و عنوان کرد: عشایر عزیز نیز در این مدت از جابه‌جایی بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن اشاره بر ضرورت پاک‌سازی دهانه پل‌ها و لایروبی کانال‌ها و آب‌روها افزود: از دستگاه‌های اجرایی و امدادی می‌خواهیم برای خدمات‌رسانی به مردم عزیز آماده باشند، همچنین همکاران محترم و خدوم راهداری نیز با حضور در گردنه‌ها و نقاط سردسیر به منظور برف‌روبی آمادگی کامل داشته باشند.

کد خبر: ۲۷۸٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha