۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
افتتاح مسکن مهر پردیس از منابع صندوق ملی مسکن
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد

افتتاح مسکن مهر پردیس از منابع صندوق ملی مسکن

غفوری، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: افتتاح مسکن مهر پردیس با ۱۹۰۰ میلیارد تومان از منابع صندوق ملی مسکن امکان پذیر شد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: سعید غفوری امروز ۲۴ اسفند در مراسم افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس با بیان اینکه تامین هزینه ۵۲۳۰ واحد باقیمانده مسکن مهر پردیس از طریق منابع صندوق ملی مسکن به میزان ۱۹۰۰ میلیارد تومان امکان پذیر شد گفت: در یکسال اخیر با درایت وزیر راه و شهرسازی، صندوق ملی مسکن پای کار آمد تا توانستیم امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر باشیم.

در یکسال اخیر با درایت وزیر راه و شهرسازی، صندوق ملی مسکن پای کار آمد تا توانستیم امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر باشیم

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه قدردان صبوری متقاضیان مسکن مهر هستیم ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی هزینه‌های بسیاری را تقبل کرد و واحدهای باقیمانده مسکن مهر در پردیس افتتاح شد.

وی ادامه داد: ارتقای کیفیت زندگی در شهرهای جدید ایران یکی از اولویت‌های شرکت عمران شهرهای جدید است و زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوشنام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت.

غفوری خاطر نشان کرد: مسکن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه جوان ایران، دارای جایگاه با اهمیتی است و علیرغم کم توجهی به بحث مسکن در دولتهای قبل در حال حاضر در مسیر تامین این نیازمندی باید بدانیم چه کارهایی را انجام دهیم.

وی با یادآوری این که جمعیت شهر پردیس حدود ۳۵۰ هزار نفر است، تصریح کرد: باید قول دهیم تا پایان سال آینده به انتهای کار برسیم و به مردم قول دهیم که واحدهای مسکن مهر را تحویل می دهیم.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: یکهزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی پرداخت شده که صرفاً بخشی از این مبالغ توسط خود مردم تأمین شده بود.

غفوری گفت: از سال گذشته در رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی موضوعات زیست‌محیطی و شهرسازی برای توسعه مسکن و ساخت و ساز در اولویت قرار گرفته و تأکید ویژه‌ای بر توسعه فضای سبز خواهیم داشت.

فاز ۱۱ پردیس مشکلاتی داشت که هم‌اکنون برخی از این مشکلات رفع شده و در برنامه است تا در هفته دولت سال آینده ۴ هزار و ۵۷۵ واحد در فاز ۱۱ تکمیل و بهره‌برداری شود

غفوری تصریح کرد: فاز ۱۱ پردیس مشکلاتی داشت که هم‌اکنون برخی از این مشکلات رفع شده و در برنامه است تا در هفته دولت سال آینده ۴ هزار و ۵۷۵ واحد در فاز ۱۱ تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: در فاز ۱۱ پیمانکار مقداری کم کاری کرد؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) به واقع به خوبی وارد شدند. ضمن اینکه هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید هم عملکرد خوبی در خصوص این پروژه داشته است.

کد خبر: ۲۷۸٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha