۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
آغاز توزیع ۱۷۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید در سیستان و بلوچستان
از ۲۶ اسفند انجام می‌شود؛

آغاز توزیع ۱۷۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید در سیستان و بلوچستان

زاهدان- اکبری، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از آغاز توزیع ۱۷۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید از ۲۶ اسفند در استان خبر داد.

محمد مهدی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان به منظور تأمین کالاهای اساسی شهروندان تاکنون بیش از دو هزار تن کالاهای اساسی از طریق نمایشگاه های بهاره و فروشگاه های معتبر در سطح استان در حال توزیع است.

وی عمده کالاهای اساسی را شامل برنج، شکر و گوشت مرغ و گوشت گوساله منجمد برشمرد و گفت: کار توزیع این کالاها از نیمه دوم اسفند آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در خصوص توزیع میوه شب عید خاطرنشان کرد: توزیع سیب درختی، پرتقال و خرما ویژه تنظیم بازار به میزان ۱۷۰ تن از روز شنبه ۲۶ اسفند ماه در سیستان و بلوچستان آغاز می شود.

اکبری تصریح کرد: در مناطق روستایی و عشایری نیز کالاهای اساسی از طریق تعاونی های مصرف روستائی و عشایری با قیمت مصوب عرضه می شود.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و غیرقانونی یا پیشنهاد، شکایت می توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ جهت رسیدگی اعلام کنند.

کد خبر: ۲۷۸٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha