۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
توان فعالان اقتصادی با تعدد بخشنامه ها تحلیل می رود
مدیر عامل شرکت سوله استرآباد:

توان فعالان اقتصادی با تعدد بخشنامه ها تحلیل می رود

گرگان- موسوی، مدیر عامل شرکت سوله استرآباد گفت: تعدد بخش نامه ها توان بخش خصوصی را گرفته است زیرا هر بخش نامه شوک بزرگی را به این حوزه وارد می کند.

سید علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ایران نسبت به سایر کشورها از مزیت های بسیار خوبی برخوردار است، اظهار کرد: کشورهای حوزه سی آی اس بازار خوبی برای ما محسوب می شوند، فعالان اقتصادی نباید این فرصت طلایی را از دست دهند و سهم خود را از این بازار دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت سوله استرآباد با اشاره به اینکه دو کشور ترکیه و چین رقبای ایران در صنعت ساختمان محسوب می شوند، افزود: دولت بایستی مراقبت کند که شرکت های بدنام سبب از دست رفتن اعتبار کشور نشوند.

وی گفت: شرکت ها باید در جستجوی فرصت های تجاری جدید باشند و نگاه بومی و بسته نداشته باشند که متاسفانه در استان گلستان بسیار با این چالش مواجه هستیم.

وی با تاکید به اینکه باید از رفتارهای تهاجمی نسبت به سرمایه گذاران دست برداریم، تصریح کرد: تجارت مرز ندارد و باید نگاه وسیع تری نسبت به این حوزه داشته باشیم.

موسوی بیان کرد: تعدد بخش نامه ها توان بخش خصوصی را گرفته است و فعالان اقتصادی از دولت درخواست دارند برای بهبود شرایط، بخش نامه جدید ابلاغ نشود زیرا هر بخش نامه شوک بزرگی را به این حوزه وارد می کند.

کد خبر: ۲۷۸٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha