۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
ثبت انبار در سامانه جامع شرط تمدید پروانه اصناف گرگان
فرماندار گرگان تاکید کرد:

ثبت انبار در سامانه جامع شرط تمدید پروانه اصناف گرگان

گرگان- فرماندار شهرستان گرگان گفت: ملاک ادامه فعالیت و تمدید پروانه اصناف از سوی اتاق اصناف، بررسی روند ثبت کالا در سامانه جامع انبار باید باشد.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، محمد حمیدی اظهار کرد: هرگونه گردش کالا بین تولید کننده ومصرف کننده در شهرستان گرگان باید در سامانه انبارها ثبت شده و همه صنوف غیردولتی و دستگاههای دولتی اعم از عمده فروشی و خرده فروشی مواد غذایی و لوازم خانگی، ملزم به رعایت آن هستند.

وی افزود: اداره صمت باید انبارهای زیرمجموعه خود در شهرستان گرگان را شناسایی کند، چرا که در سال جهش تولید بحث قاچاق کالا و ارز از موارد مهمی است که به تولید داخلی کمک زیادی می کند.

حمیدی با اشاره به تشکیل تیم مشترک جهت بازدید از واحدهای صنفی ادامه داد: اداره صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی به صورت مشترک بازدیدهایی از واحدهای صنفی زیرمجموعه داشته باشند و هرگونه حمایت و ارائه تسهیلات با تایید و نظارت بر فعالیت آنان در سامانه جامع انبارها صورت گیرد.

وی بیان کرد: در سه ماهه سال جاری ۹۴ فقره پرونده در حکم قاچاق به تعزیرات حکومتی ارسال شد که از این تعداد ۶۳ پرونده رسیدگی و بالغ برهشت میلیارد ریال به دریافت جریمه منتج شد.

فرماندار گرگان گفت: باید آموزش هایی را طبق دستورالعمل های نظارتی که بیشترین اثربخشی را در حوزه قاچاق کالا و ارز داشته باشد را انجام دهیم.

کد خبر: ۲۷٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha