۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
مردم اکثرا به خرید صیفی جات بسنده می کنند | مصرف میوه، نیازی که برطرف نمی شود
رئیس اتحادیه میوه و تره بار گلستان:

مردم اکثرا به خرید صیفی جات بسنده می کنند | مصرف میوه، نیازی که برطرف نمی شود

گرگان- شاهینی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان گلستان گفت: در سال های اخیر و به خصوص امسال گرایش مردم صرفا به سمت خرید صیفی جات برای تهیه غذا سوق پیدا کرده است و میوه از سبد غذایی حذف شده است.

روح الله شاهینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته سفره های مردم بسیار کوچکتر شده است، اظهار کرد: مردم بیشتر نیاز روزانه خود را برطرف می کنند و بعید می دانم چیزی تحت عنوان «خرید عید» برای آنها معنا داشته باشد.

وی با بیان اینکه تره بار شامل صیفی جات و میوه جات است، گفت: میوه جزو نیاز مردم و صیفی جات جزو واجبات حساب می آید.

شاهینی اضافه کرد: در سال های اخیر و به خصوص امسال گرایش مردم صرفا به سمت خرید صیفی جات برای تهیه غذا سوق پیدا کرده است و میوه از سبد غذایی خانواده ها تقریبا حذف شده است.

به گفته وی، مغازه داران به دلیل اینکه هزینه‌ های مختلفی پرداخت می کنند به ناچار اجناس را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند.

شاهینی ادامه داد: با ادامه این روند سال آتی بسیاری از مغازه داران به سمت فروش میوه و تره بار از طریق وانت یا تغییر شغل خواهند رفت.

شاهینی با بیان اینکه کاسب اگر نتواند کاسبی کند به سوی شغل های دیگر خواهد رفت، گفت: کاسبی هر روز در حال پسرفت است، کاسبان در همه صنوف وضعیت مناسبی ندارند و صرفا به توان خود اتکا دارند.

کد خبر: ۲۷۸٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha