۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
خرید ۱۶ میلیون دلار توکن LINK توسط هشت کیف پول رمزارزی!
موسسه تحقیقات بلاکچین لوک آن چِین خبر داد؛

خرید ۱۶ میلیون دلار توکن LINK توسط هشت کیف پول رمزارزی!

موسسه تحقیقات بلاکچین «لوک آن چِین» از اقدام گسترده نهنگ های بازار رمزارزها برای خرید و ذخیره سازی رمزارز چینلینک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ موسسه تحقیقات بلاکچین «لوک آن چِین» از اقدام گسترده نهنگ های بازار رمزارزها برای خرید و ذخیره سازی رمزارز چینلینک خبر داد.

داده های بلاکچینی لوک آن چین نشان می دهند که هشت کیف پول فعال در بازار رمزارزها بیش از ۱۶.۷۲ میلیون دلار توکن لینک را از صرافی بایننس خریداری و ذخیره کرده اند.

این موسسه تحقیقات بلاکچین همچنین با انتشار پستی در صفحه رسمی شبکه X خود نوشت: به نظر می رسد نهنگ ها در حال ذخیره سازی لینک هستند!

در پست بعدی این موسسه آمده است: ما هشدار داده ایم که هشت کیف پول جدید در مجموع ۸۳۱۱۶۰ توکن لینک طی دو روز از صرافی بایننس خارج کرده اند.

لوک آن چین همچنین آدرس کیف های فعال خریدار توکن لینک را منتشر کرده است. این موسسه طی ماه های گذشته به صورت فعالانه، تراکنش های کیف پول های حاوی توکن لینک را رصد نموده و گزارش های دوره ای خود در این خصوص را منتشر نموده است.

در ماه فوریه، لوک آن چین اعلام کرد که چند کیف پول، اقدام به خرید و انتقال حدود ۵۰۰ میلیون دلار توکن چین از صرافی های بزرگ نموده اند.

در حال حاضر، هر توکن لینک حدود ۲۱.۲۹ دلار قیمت گذاری شده که ۷ درصد افزایش قیمت را طی شبانه روز گذشته تجربه کرده است.

کد خبر: ۲۷۸٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha