۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
نوسازی بیش از ۴۷۵ هزار واحد مسکن روستایی در کشور
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن خبر داد

نوسازی بیش از ۴۷۵ هزار واحد مسکن روستایی در کشور

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: طی دو سال گذشته ۴۷۵ هزار و ۶۳۹ واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش بازار، مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: طی دو سال گذشته ۴۷۵هزار و ۶۳۹ واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده که این روند نوسازی همچنان تا سال آینده با سرعت خوبی ادامه می یابد.

جودی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ساخت ۴۷۵ هزار و ۶۳۹ واحد مسکن روستایی به اتمام رسیده و روند نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی با سرعت بسیار خوبی در حال اجراست.

به گفته وی همزمان با تصویب تسهیلات ساخت ۳۵۰ میلیون تومانی همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بهتر شده و تا به امروز ۳۵۰ هزار و ۲۱۸ هزار واحد به بانک‌ها معرفی شده و با ۷۶ هزار نفر عقد قرارداد انجام شده است.

او می‌گوید: روند نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی کشور خود نقش بسیاری موثری در کاهش آسیب پذیری واحدهای مسکن روستایی داشته و امیدواریم این طرح نوسازی و مقاوم سازی همچنان ادامه پیدا کند.

جودی تاکید کرد: روند پرداخت تسهیلات ساخت مسکن توسط بانک‌ها مناسب است و با توجه به آنکه هدف‌گذاری صورت گرفته برای نوسازی واحدهای مسکن روستایی سالانه از ۲۵۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته امیدواریم تا ابتدای سال آینده این هدف گذاری به اتمام برسد.

کد خبر: ۲۷۸٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha