۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر:

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

غرفه سازمان اقتصادی کوثر در نمایشگاه روایت خدمت دیروز عصر میزبان نام آوران و نخبگان علمی کشور بود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان اقتصادی کوثر، ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره این سازمان در نشستی صمیمانه با ۶۰ نخبه علمی برجسته کشور که با دعوت بنیاد ملی نخبگان به نمایشگاه روایت خدمت آمده بودند، گفت: سازمان اقتصادی کوثر چون موظف به تلاش در جهت توسعه معیشت خانواده های معزز شاهد و ایثارگر بوده و به همین صورت کلیه سود و عوائد فعالیت های اقتصادی خود به بنیاد شهید پرداخت کرده در سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی پر ریسک وارد نمی شود.

وی در ادامه افزود: یکی از راه هایی که میزان ریسک یک طرح اقتصادی را اندازه می گیرد استفاده از مشاوره و به کارگیری نخبگان در مراحل مطالعاتی و اجرایی طرح های اقتصادی است.

فخاری در این گفتگوی صمیمانه همچنین خاطرنشان کرد: ما در بحث افزایش بهره وری و ادامه روند خودکفایی در صنایع هیچ راهی جز استفاده از نخبگان و زبدگان علمی نداریم.

وی در ادامه با اشاره به دستاورد بزرگ هوشمندسازی کسب و کارها در سازمان اقتصادی کوثر اظهار کرد: سامانه یکپارچه و هوشمند مدیریت کوثر شاهد مثال گفته های بنده است که با ورود نخبگان علمی گره های بسیاری از صنایع باز شد و به جای همان گره ها شاهد بهره وری بودیم.

این نشست با اظهارنظر و پرسش نخبگان علمی حاضر در جلسه و پاسخ مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و برداشت عکس دسته جمعی به پایان رسید.

کد خبر: ۲۷۸٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha