۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
تور مشهد در رمضان؛ انتخابی هوشمندانه یا زمانی پر هزینه برای سفر؟

تور مشهد در رمضان؛ انتخابی هوشمندانه یا زمانی پر هزینه برای سفر؟

با وجود اینکه سفر به مشهد در رمضان سختی‌های خاص خودش را دارد. اما همچنان تعداد زیادی از مسافران این شهر، قصد سفر به آن در رمضان را دارند.

به گزارش بازار، با وجود اینکه سفر به مشهد در رمضان سختی‌های خاص خودش را دارد. اما همچنان تعداد زیادی از مسافران این شهر، قصد سفر به آن در رمضان را دارند. اما امسال تقارن ماه رمضان و عید نوروز باعث شده است که سختی‌های رزرو تور مشهد و سفر به این شهر برای مسافران در نزدیکی سال جدید بیشتر شود.

با وجود اینکه سفر به مشهد در رمضان سختی‌های خاص خودش را دارد. اما همچنان تعداد زیادی از مسافران این شهر، قصد سفر به آن در رمضان را دارند. اما امسال تقارن ماه رمضان و عید نوروز باعث شده است که سختی‌های رزرو تور مشهد و سفر به این شهر برای مسافران در نزدیکی سال جدید بیشتر شود.

شلوغی مشهد در رمضان 1403 بیشتر از سال‌های قبل

به دلیل قرارگیری ماه رمضان درست در ایام عید نوروز تعداد مسافران رمضان 1403 مشهد بیشتر از سال‌های قبل است. به همین دلیل ممکن است زیارت از حرم کمی برای شما دشوار باشد. به خصوص اگر کودکان یا سالمندان در این سفر همراه شما باشند. در صورتی که اصراری به سفر در این ماه ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به دلیل شلوغی این شهر بعد از عید فطر را برای سفر انتخاب کنید. البته قیمت برای سفر به مشهد در رمضان باید قیمت تور را هم در نظر بگیرید.

قیمت تور ماه رمضان نسبت به ماه‌های دیگر بیشتر است؟

قیمت تور مشهد در ماه رمضان به دلیل افزایش تقاضا برای سفر به این شهر نسبت به سایر ماه‌های سال افزایش چشمگیری می‌یابد. قرارگیری بخشی از آن در تعطیلات عید باعث شده تا هزینه‌ی پرداختی مسافران در این ایام بابت خرید پکیج‌های مسافرتی این مقصد حدودا دو برابر شود. البته اگر قصد روزه داری در سفر را هم داشته باشید، باید هزینه‌ی بیشتری بابت سفرتان پرداخت کنید. چون باید نیت ده روزه داشته باشید و تورهای 10 روزه مشهد را رزرو کنید.

رزرو تورهای 10 روزه؛ راه حلی برای روزه دارها

در صورتی که قصد روزه داری در مشهد را داشته باشید، شما ملزم به رزرو تورهای ده روزه خواهید بود. طبیعتا قیمت تور مشهد 10 روزه نسبت به پکیج‌های مسافرتی دو و سه روزه بالاتر خواهد بود. برای رزرو این تورها می‌توانید با آژانس‌های مسافرتی معتبر تماس بگیرید تا آن‌ها با راهکارهایی مناسب هزینه‌ی سفر شما را تا حد ممکن کاهش دهند.

رزرو کم دردسر تور مشهد رمضان؛ یک هفته قبل از سفر

برای اینکه بتوانید تور مشهد را با دردسر کم‌تر و قبل از تکمیل شدن ظرفیت‌های آن رزرو کنید. در واقع بایستی پکیج مسافرتی مدنظرتان را حداقل از یک هفته قبل از سفر خریداری کرده باشید. البته این موضوع برای همه‌ی زمان‌های ماه مبارک رمضان صادق نیست. در صورتی که قصد رزرو تور مشهد در شب‌های قدر را داشته باشید، هزینه‌های شما بیشتر از سایر روزهای ماه رمضان خواهد بود.

سفر به مشهد در شب‌های قدر مستلزم بودجه‌ی فراوان

قیمت تور مشهد در شب‌های قدر حدود یک و نیم برابر پکیج‌های مسافرتی این مقصد در سایر روزها ماه رمضان است. به همین دلیل هم اگر قصد رزرو این تور را دارید، باید بودجه‌ی بیشتری برای سفرتان کنار بگذارید. ضمن اینکه رزرو تورهای شب قدر مشهد چندان ساده نیست. برخی از مسافران بلیط پرواز و هتل مدنظرشان را از یک ماه قبل از سفر خریداری کرده‌اند. با نزدیک شدن به شب‌های قدر ظرفیت تمامی هتل های مشهد تکمیل و حتی امکان خرید بلیط اتوبوس هم از تهران و سایر شهرها به مقصد این شهر وجود نخواهد داشت.

سفر نوروزی به مشهد

دومین جشنواره هنرهای نوری مشهد، آماده برگزاری در رمضان

با رزرو تور مشهد نوروزی می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید؛ چون علاوه‌بر اینکه می‌توانید از فضای معنوی شهر و زیارت از حرم امام رضا (ع) نهایت بهره را ببرید، امکان شرکت در برخی از جشنواره‌های فرهنگی شهر مشهد نیز برای شما وجود دارد. نمایشگاه هنرهای نوری یکی از همین مراسم‌های فرهنگی مشهد است که شهرداری این شهر برای مردم و مسافران در نظر گرفته است. در فسستیوال نور، آثاری از هنرمندان حرفه‌ای و مردم عادی در مساحتی 6 هکتاری داخل پارک کوه سنگی به نمایش عموم قرار داده می‌شود. به‌این‌ترتیب می‌توانید از شب‌گردی در خیابان‌های مشهد نهایت استفاده را ببرید.

برای کاهش سختی سفر، هتل‌های نزدیک حرم را رزرو کنید!

در رمضان و به خصوص در شب‌های قدر، به دلیل افزایش شلوغی بیش از حد شهر، پیدا کردن تاکسی و اتوبوس از درب هتل تا حرم مطهر کمی سخت می‌شود. به همین دلیل هم پیشنهاد می‌دهیم به جای رزرو هتل های مشهد دور از حرم امام رضا (ع) کمی هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید. به‌این‌ترتیب امکان پیاده روی از هتل تا حرم را خواهید داشت و نیازی به سواری‌ها و اتوبوس‌ها ندارید.

هزینه‌های سفر را با رزرو تور مشهد اقساطی کم کنید

اگر قصد کاهش هزینه‌های خود را دارید، امکان رزرو تورهای اقساطی مقصد برای شما فراهم شده است. برای این کار باید به دنبال رزرو تور از سایت‌های ارائه دهنده‌ی این دست پکیج‌های مسافرتی باشید. معمولا این تورها بدون سود یا با کم‌ترین سود ممکن به مسافران فروخته می‌شوند. یکی از سایت‌های ارائه دهنده‌ی تور مشهد اقساطی، لحظه آخر است. آژانس‌های مسافرتی در سایت لحظه آخر پکیج‌های متنوعی از تور مشهد را برای مقایسه قیمت در اختیار شما قرار داده‌اند.

تور مشهد نوروز از لحظه آخر

لحظه آخر مرجع مشاوره رایگان و رزرو تور مشهد ارزان

با مراجعه به سایت به غیر از آنکه می‌توانید تور مشهد را به صورت اقساطی رزرو کنید، امکان خرید آن با قیمت‌های ارزان و ویژه هم وجود دارد. برای این کار فقط کافیست عضوی از خبرنامه سایت شده تا از آفرهای ویژه‌ی نوروزی در رمضان با خبر شوید. در مراحل رزرو تور هم می‌توانید هر گونه سوالی را از آژانس‌های مسافرتی همکار با سایت لحظه آخر بپرسید.

کد خبر: ۲۷۸٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha