۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
عرضه مرغ و گوشت منجمد تنظیم بازار آغاز شد| توزیع روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن مرغ منجمد
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

عرضه مرغ و گوشت منجمد تنظیم بازار آغاز شد| توزیع روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن مرغ منجمد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: عرضه مرغ و گوشت منجمد تنظیم بازار در استان تهران برای تامین نیاز مردم در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام عید از هفته پیش آغاز شده است.

به گزارش بازار، جبرئیل برادری رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران با بیان این مطلب گفت: اکنون مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۶۵هزار و ۷۰۰ تومان و مرغ گرم نیز با قیمت هر کیلوگرم ۷۶ هزار و ۵۰۰ تا ۸۴ هزار تومان در استان تهران عرضه می‌شود.

برادری گفت: در مورد تامین مرغ منجمد، ذخیره‌سازی و تدبیر لازم توسط شرکت پشتیبانی امور دام انجام شده و روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن توزیع در استان تهران صورت می‌گیرد.

وی در مورد مرغ گرم نیز اظهار داشت: روزانه ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ تن مرغ گرم در استان تهران تامین و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

برادری تصریح کرد: فراوانی محصول و تنوع قیمت برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و شب عید موجب کنترل قیمت و جلوگیری از التهاب در بازار شده است.

وی با بیان این که جوجه‌ریزی در استان تهران از مرز یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن عبور کرده است، گفت: ضریب خودکفایی ما در تولید گوشت مرغ به بالای ۱۰ درصد رسیده است و بخش دیگر نیاز از سایر استان‌ها تامین می‌شود و نگرانی در تامین این محصول وجود ندارد.

برادری در مورد تامین گوشت قرمز نیز اعلام کرد: نیاز استان تهران به گوشت قرمز روزانه ۴۸۰ تا ۵۰۰ تن است که از این میزان ۲۵۰ تن در داخل استان و مابقی نیاز از طریق واردات از سایر استان‌های دارای دام مازاد به صورت دام زنده و از خارج کشور به صورت لاشه تامین می‌شود.

وی افزود: واردات گوشت گوسفندی و گوساله به استان تهران به روزی۱۷۰ تا ۲۰۰ تن رسیده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: ما وظیفه داریم کالاهای اساسی را برای مردم تامین کنیم و در این راستا شبانه‌روز در حال تلاش هستیم تا مردم به ویژه برای ماه مبارک رمضان و ایام عید دغدغه‌ای نداشته باشند.

کد خبر: ۲۷۸٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha