۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
گروه صنعتی ایران ترانسفو پیشانی صنعت استان زنجان است
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران ترانسفو:

گروه صنعتی ایران ترانسفو پیشانی صنعت استان زنجان است

زنجان- مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: گروه صنغای ایرن ترناسفو پیشانی صنعت استان است و همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است.

به گزارش بازار، مهدی نیارکی در دیدار با فرمانده سپاه استان زنجان، با بیان اینکه متخصصان ایران ترانسفو به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده‌اند و در حال حاضر این کشور در مناقصات بین‌المللی با برترین شرکت‌های ترانسفورماتورسازی دنیا در حال رقابت است، ابراز کرد: کسانی که فکر می‌کردند با پیروزی انقلاب اسلامی و عدم حضور متخصصان خارجی، شرکت ترانسفو تعطیل خواهد شد اینگونه نشد و این شرکت با اتکا به نیرو و دانشمندان بومی امروزه به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده و قله‌های افتخار را فتح کرده است.

مدیرعامل ایرانسفو تصریح کرد: آن چیز که در تولید مهم است، افزایش بهره‌وری است و تلاشمان این است که با همت متخصصان داخلی و با تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان، بهره‌وری را افزایش دهیم.

وی ابراز کرد: این گروه صنعتی پیشانی صنعت استان است و همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است.

در ادامه فرمانده سپاه استان زنجان، با بیان اینکه رهبری چندین سال است که در خصوص تولید و اقتصاد، شعار سال انتخاب می‌کنند و همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که چقدر این موضوع برای کشور حیاتی است، مطرح کرد: کارگران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در شرایط کنونی وظایف بسیار مهمی در این برهه زمانی دارند و وجود همچین گروه صنعتی در عرصه تولید ترانسفورماتور مانع وابستگی کشور به خارج از کشور شده است.

سردار جهانبخش کرمی، با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده کشورمان چندین سال است که کشورمان را در حوزه‌های مختلف تحریم کرده‌اند که خوشبختانه در این راه همواره با شکست مواجه شده‌اند، عنوان کرد: تحریم‌ها سبب خودکفایی کشورمان شد چرا که دانشمندان و متخصصان داخلی با توکل به خدا و اتکا به دانش و توانایی‌شان توانستند این کشور را به موفقیت‌های بی‌شماری برسانند؛ در واقع پیشرفت‌های کنونی کشور ماحصل اتکا به دانش بومی است.

گروه صنعتی ایران ترانسفو پیشانی صنعت استان زنجان است

وی تصریح کرد: این گروه صنعتی هم با اتکا به دانش بومی توانسته است نیاز صنعت برق کشور را تأمین کند و همین موضوع سبب خنثی شدن تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متحدانش علیه کشورمان شده است. از سوی دیگر وجود این گروه صنعتی به همراه شرکت‌های اقماری‌اش، اشتغالزایی خوبی در سطح استان ایجاد کرده و مانع بروز مشکلات اجتماعی در جامعه شده است.

کرمی، تحریم شدن ایران ترانسفو را یک موفقیت بزرگ برای این شرکت دانست و گفت: حضرت امام (ره) فرموده بودند که اگر جایی آمریکا از شما تعریف کرد بدانید مسیر را اشتباه رفتید، پس بنابراین تحریم شدن این شرکت توسط آمریکا و متحدانش نشان می‌دهد که مسیر این شرکت در راستای رشد و تعالی بوده و رهبری بارها فرموده‌اند که آنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

کد خبر: ۲۷۸٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha