۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
بهترین هتل‌های وین، پایتخت اتریش را بشناسید!

بهترین هتل‌های وین، پایتخت اتریش را بشناسید!

وین یکی از زیباترین شهرهای اتریش است که علاوه بر اینکه پایتخت این کشور محسوب می‌شود، جز مهم‌ترین مراکز فرهنگی، تاریخی، اقتصادی و گردشگری آن نیز به حساب می‌آید.

به گزارش بازار، وین یکی از زیباترین شهرهای اتریش است که علاوه بر اینکه پایتخت این کشور محسوب می‌شود، جز مهم‌ترین مراکز فرهنگی، تاریخی، اقتصادی و گردشگری آن نیز به حساب می‌آید. این شهر هم می‌تواند با انواع کاخ‌ها و عمارت‌های سلطنتی خود، عاشقان تاریخ و فرهنگ را به سر ذوق بیاورد و هم با محیط‌های مدرن خود فرصت‌های تفریحی زیادی را برای دوستدارن هیجان ایجاد کند.

چنانچه دوست دارید به قلب تاریخ اتریش سفر کنید و از بناهایی دیدن کنید که قدمت آن‌ها به صدها سال پیش بازمی‌گردد، بهتر است هر چه سریع‌تر چمدان‌های خود را ببندید و به وین زیبا سفر کنید.

در وین هتل‌های بسیار زیادی برای اقامت گردشگران وجود دارد که معماری برخی از آن‌ها به قدری منحصربه فرد و بی‌نظیر است که گویا در کاخی سلطنتی اقامت دارید. آیا بهترین هتل‌های وین را می‌شناسید؟ اگر دوست دارید در هتل‌های برتر پایتخت اتریش اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌دهیم رزرو هتل وین را از طریق فلای‌تودی انجام دهید. در ادامه به معرفی چندتا از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های وین از نگاه فلای‌تودی می‌پردازیم.

  1. هتل هیلتون پلازا (Hilton Vienna Plaza)

هتل هیلتون پلازا، یکی از بهترین هتل‌های وین با پنج ستاره درخشان است. طراحی این هتل به گونه‌ای خاص و منحصر به فرد می‌باشد که هنگامی که میهمانان وارد این اقاماتگاه می‌شوند در همان چند ثانیه اول شکوه و زیبایی دکوراسیون آن‌ها را به وجد می‌آورد. همانطور که از تعداد ستاره‌های هیلتون پلازا می‌توان حدس زد، این هتل هر آنچه که از یک اقامتگاه لوکس و کامل انتظار می‌رود را به بهترین شکل ممکن برای مهمانان خود قرار داده است.

بهترین هتل‌های وین، پایتخت اتریش را بشناسید!

یکی از نکات برجسته این هتل رنگ‌های به کار رفته در اتاق‌هاست. دکور و طراحی اتاق‌ها و سوئیت‌ها به گونه‌ای است که تماما حس آرامش و امنیت به کاربران منتقل می‌شود و همین امر سبب می‌شود میهمانان اقامتی خوب در این هتل داشته باشند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به مواردی مانند وای‌فای رایگان، خشک‌شویی / لباسشویی، پارکینگ مخصوص ویلچر، امکانات بدنسازی، اجاره دوچرخه در محل، بدنسازی ۲۴ ساعته، سالن برگزاری مهمانی، روزنامه رایگان در لابی و... اشاره کرد. موقعیت مکانی هیلتون پلازا، به‌گونه‌ای است که با حدود ۴ تا ۹ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به معروف‌ترین نقاط این شهر مانند دانشگاه وین، موزه زیگموند فروید، رودخانه دانوب و... برسانید.

  1. هتل وینا ماریوت وین (Vienna Marriott Hotel)

هتل وینا ماریوت وین، هتلی محبوب در میان گردشگران است که به دلیل امکانات عالی و سرویس‌های خدماتی مناسب جز برترین‌های هتل‌های وین محسوب می‌شود. یکی از اصلی‌ترین علل محبوبیت این هتل در میان گردشگران، معماری منحصر به فرد بیرونی و داخلی هتل است. تمامی اقلام موجود در هتل وینا ماریوت مانند لوسترها، مبلمان‌ها، ظروف پذیرایی و... در شیک‌ترین و مجلل‌ترین حالت ممکن هستند.

بهترین هتل‌های وین، پایتخت اتریش را بشناسید!

اگر به دنبال هتلی برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات کاری خود هستید، بهتر است هر چه سریع‌تر هتل وینا ماریوت را رزرو کنید زیرا که در این هتل تمامی تدارکات برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات کاری فراهم شده است.

از دیگر مزایای این اقامتگاه می‌توان به بهینه سازی هتل برای افراد معلول و کم توان اشاره کرد. به این منظور در هتل پارکینگ مخصوص ویلچر و ابزارهای مخصوص افراد ناشنوا و کم‌شنوا وجود دارد و از طرفی مسیر و دسترسی‌های لازم برای ویلچرسواران به محیط‌هایی مانند اتاق‌های جلسه و کار، باشگاه، اسپا، سرویس‌های بهداشتی عمومی، استخر و محیط‌های دیگر مهیا شده است.

بهترین هتل‌های وین، پایتخت اتریش را بشناسید!

با وجود رستوران بی‌نظیر هتل وینا ماریوت، دیگر نیازی نیست برای صرف غذا به بیرون از هتل بروید و می‌توانید لذیذترین غذاهای بین‌المللی و اتریشی را در کنار عزیزانتان و در فضایی فوق‌العاده شیک سرو کنید. باشگاه بدنسازی هتل، خدمات اسپا، سالن رقص، بار و کافی شاپ‌های هتل فضایی مناسب برای سرگرم شدن شما هستند، پیشنهاد می‌دهیم اگر در سفر به وین وقت اضافی دارید، حتما سری به این پیشنهادها بزنید.

  1. هتل هیلتون وین (Hilton Vienna Park)

به دلیل امکانات فوق‌العاده و طراحی‌های عالی اتاق‌ها، هتل هیلتون وین را می‌توان جز برترین‌ها دانست. هتل هیلتون وین، اقامتگاهی ۴ ستاره است که دسترسی عالی به تمام مراکز تفریحی و گردشگری وین دارد. با رزرو این هتل تنها با چند دقیقه پیاده‌روی در خیابان‌های شیک وین می‌توانید به مکان‌های دیدنی و معروف این شهر برسید. در این هتل علاوه بر اینکه به رفاه میهمانان توجه می‌شود، سرگرمی و تفریحات مناسب نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود تا در زمان اقامتشان در هتل، بیشترین راحتی را داشته باشند.

بهترین هتل‌های وین، پایتخت اتریش را بشناسید!

با وجود امکانات کاملی که هتل هیلتون در اختیار میهمانان قرار می‌دهد، باید گفت این هتل چیزی کمتر از هتل‌های پنج ستاره ندارد و اقامت در آن به مجلل‌ترین و لوکس‌ترین شکل ممکن رقم خواهد خورد. در اقامتگاه هیلتون می‌توانید از خدماتی همچون سالن رقص، سالن برگزاری مهمانی، بدنسازی ۲۴ ساعته، مرکز خرید در محل، صندوق امانات در پذیرش، گیفت‌شاپ، تراس، باشگاه سلامت ۲۴ ساعته و... بهره‌مند شوید.

  1. هتل اینترکانتیننتال وین (InterContinental Vienna, an IHG Hotel)

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره برتر می‌توان به هتل اینترکانتیننتال وین اشاره کرد. این هتل علاوه بر معماری‌ها و طراحی‌های بی‌نظیر خود به منظور رفاه و راحتی مهمانان امکاناتی همچون وای‌فای رایگان، امکانات بدنسازی، اتاق کنفرانس، اتاق جلسه، سالن آرایش، کافی شاپ، بار، رستوران و... را در اختیار آن‌ها گذاشته است.

بهترین هتل‌های وین، پایتخت اتریش را بشناسید!

به صورت کلی هر آنچه را که میهمانان از اقامت در یک هتل انتظار دارند، در این هتل مهیا شده است. جالب است بدانید کارکنان این هتل می‌توانند با میهمانان به ده‌ها زبان ارتباط بگیرند و آن‌ها را راهنمایی کنند. زبان انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، هندی، ترکی، عربی و... برخی از زبان‌های رایج این هتل هستند.

رزرو هتل وین از فلای‌تودی

چنانچه تصمیم بر اقامت در شهر زیبای وین گرفتید و دوست دارید در عین حال که هزینه‌ای به صرفه خرج می‌کنید، امکانات هتل لوکس و مناسب باشد، فلای‌تودی برای شما بهترین انتخاب است. فلای‌تودی به شما هتل‌هایی را معرفی خواهد کرد که باب سلیقه ایرانیان است و از نظر قیمتی نیز در مناسب‌ترین حالت خود قرار دارد.

شرکت معتبر فلای‌تودی علاوه بر رزرو بهترین هتل‌ها برای کاربران، انواع خدماتی مانند فروش بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، برگزاری انواع تورهای مسافرتی، اخذ انواع ویزا (گردشگری، تجاری و سفارت) را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

برای دسترسی به خدمات ذکر شده، هم می‌توانید به صورت حضوری به فلای‌تودی مراجعه کنید و هم می‌توانید به صورت اینترنتی (وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی) اقدام کنید. در صورت نیاز به هر گونه دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل در ثبت رزروها و خریدهای خود، با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته این شرکت تماس بگیرید. کارشناسان تیم پشتیبانی شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.


 

کد خبر: ۲۷۷٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha