۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
۶۶۰۰ خانه سهم استان سمنان از طرح اقدام ملی مسکن است
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان:

۶۶۰۰ خانه سهم استان سمنان از طرح اقدام ملی مسکن است

سمنان- دهقان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه شش هزار و ۶۷۲ خانه سهم استان از طرح اقدام ملی مسکن است گفت: نزدیک به پنج هزار نفر برای مسکن در دو مرحله در سطح استان سمنان ثبت نام کردند.

حسین دهقان در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه سهم استان سمنان از طرح مسکن اقدام ملی شش هزار و ۶۷۲ واحد مسکونی است، بیان داشت: سه هزار واحد مربوط به شهر جدید ایوانکی و بقیه واحدها مربوط به هفت شهر استان است.

وی بابیان اینکه ۱۴۴ واحد مسکونی در دو شهر سمنان و دامغان هفته گذشته با حضور مسئولان کلنگ زنی شد افزود: مساحت این مسکن‌ها مجموعاً ۱۶ هزار و ۹۶۰ مترمربع برآورد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه ۹۹۴ نفر در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در استان ثبت‌نام کردند، بیان داشت: در مرحله دوم سه هزار و ۸۰۰ نفر در سطح استان ثبت‌نام کردند که نشان می‌دهد مردم استقبال بهتری نسبت به مرحله اول داشته‌اند.

دهقان بابیان اینکه تاکنون پنج و نیم هکتار زمین در هفت شهر استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن درنظرگرفته شده است، گفت: زمین‌های دیگر نیز در بقیه نقاط استان در دست بررسی کارشناسان راه و شهرسازی قرار دارد تا بتوانیم بهترین زمین‌ها را برای این طرح در اختیار مردم قرار دهیم که شرایط آن‌ها نیز مناسب باشد.

کد خبر: ۲۷٬۷۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha