۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
استعلام کالابرگ فجرانه با کد دستوری موبایلی و برنامه شما
مدیرکل تعاون استان اردبیل اعلام کرد

استعلام کالابرگ فجرانه با کد دستوری موبایلی و برنامه شما

مدیرکل تعاون استان اردبیل گفت: استعلام کالابرگ الکترونیکی فجرانه استفاده از برنامه شما یا کد دستوری موبایلی است.

به گزارش بازار، بهروز رحیم‌زاده گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسهیل دسترسی مردم به اطلاعات طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، نرم‌افزار شما و کد دستوری موبایلی #۱۴۶۳*۵۰۰* را در نظر گرفته است که باید با استفاده از تلفن همراه سرپرستان خانوار مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه دولت سیزدهم طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه را در راستای تقویت سبد غذایی خانواده‌های زیر شمول دهک‌های یکم تا هفتم برنامه‌ریزی کرده است، افزود: اطلاع از تحت شمول طرح قرار گرفتن و یا استعلام میزان کالابرگ باقی مانده در حساب سرپرستان خانوار تنها از همین ۲ روش مورد اشاره امکان‌پذیر است و مردم باید مراقب کلاهبرداری‌های احتمالی باشند.

او با اشاره به مواردی از اقدام‌های مجرمانه در این زمینه در چند روز گذشته از جمله فرستادن پیامک‌های جعلی با سرشماره‌های متفرقه و غیررسمی با هدف سودجویی و کلاهبرداری به برخی افراد، از مردم خواست تا در این زمینه هوشیار باشند.

رحیم‌زاده گفت: مردم از پاسخ به پیامک‌های ناشناس و ورود به لینک‌های ارسالی احتمالی به جد خودداری کنند و خبرهای مرتبط را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

او تصریح کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه سه ماهه است که مرحله نخست ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر نفر به حساب سرپرستان خانوار در ۱۷ بهمن شارژ شد، ۱۷ اسفند نیز مرحله دوم انجام گرفت و مرحله سوم نیز ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: دولت سبد معیشتی شامل ۱۱ قلم کالا را با میزانی مشخص تعریف و قیمت‌گذاری کرده است که این کالاها در یک سال گذشته به طور طبیعی همراه با تورم افزایش قیمت داشتند و از این رو تفاوت قیمت آنها را دولت تا سقف ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر نفر یارانه پرداخت می‌کند.

رحیم زاده افزود: سرپرستان خانوار در صورت تمایل می‌توانند برای استفاده از کالابرگ الکترونیکی فجرانه به چهار هزار فروشگاه طرف قرارداد مراجعه و نسبت به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند که تفاوت قیمت کالاها با مدت مشابه پارسال در قالب یارانه مشمول حمایت دولت شود.

کد خبر: ۲۷۷٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha