۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
۲هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان دام و طیور اردبیل پرداخت شد
مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل:

۲هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان دام و طیور اردبیل پرداخت شد

اردبیل- رجبی، مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل گفت: از شش هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در حمایت از کشاورزان،دو هزار میلیارد ریال آن در حوزه دام وطیور و حمایت از فعالان این بخش بوده است.

داوود رجبی در گفت‌وگو با بازار، اظهار کرد: به دنبال آزادسازی نرخ ارز و اجرای طرح مردمی سازی در دولت سیزدهم، حمایت های لازم از فعالان بخش کشاورزی به ویژه در حوزه دام و طیور انجام شد که بخشی از وصول تسهیلات پرداخت شده انجام و بخش دیگری در جریان است.

وی تصریح کرد: ما نیاز دامداران و مرغداری ها را در آن ایام استخراج کرده و به تناسب نیاز آنها تسهیلاتی را به صورت حمایتی پرداخت کردیم که صد درصد جذب و پرداخت این تسهیلات در استان به انجام رسید.

مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل گفت: میانگین حساب اتحادیه در بانک کشاورزی ۳۰ میلیارد ریال در شش ماهه امسال بوده که ما به تناسب این گردش حساب تسهیلاتی را به اعضای این اتحادیه پرداخت می کنیم.

رجبی به شوک وارده به این بخش بر اثر آزادسازی ارز، تداوم خشکسالی در دو سال اخیر و خسارت به مراتع اشاره کرد و افزود: قیمت نهاده ها در سال های اخیر به شدت بالا رفته و ما سعی می کنیم بخشی از این حمایت ها را در ادامه فعالیت مرغداری ها و دامداری ها شاهد باشیم.

مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل بیان کرد: از شش هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی، دو هزار میلیارد ریال آن در حوزه دام و طیور بوده و همچنان تلاش ما بر این است تا این حمایت ها را از بخش دام و طیور و صنایع وابسته انجام دهیم.

کد خبر: ۲۷۷٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha