۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
۵۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال آورده متقاضیان استان زنجان به بانک مسکن واریز شده است
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان:

۵۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال آورده متقاضیان استان زنجان به بانک مسکن واریز شده است

زنجان-اسدی،مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان،گفت: از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال آورده متقاضیان استان زنجان به بانک مسکن واریز و ۸۸ درصد از این میزان به پیمانکاران پرداخت شد.

یونس احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار،گفت: از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال آورده متقاضیان استان زنجان به بانک مسکن واریز و ۸۸ درصد از این میزان به پیمانکاران پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ هزار و ۶۳۷ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در این بانک افتتاح حساب کرده اند،ابراز کرد: ۱۹ پیمانکار ساخت بیش از ۱۶ هزار واحد مسکن ملی را در قالب ۶ هزار پروژه انجام می دهند.

مدیرشعب بانک مسکن استان زنجان گفت: ۶ هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال مانده آورده متقاضیان این طرح است که شامل ۱۲ درصد مجموع مبلغ موجود در نزد بانک مسکن استان می شود و به تدریج به حساب پیمانکاران واریز خواهد شد.

احمدی تاکید کرد:۹۰ درصد اولویت کاری این بانک مربوط به طرح نهضت ملی مسکن است. گ

وی به تسهیلات پرداخت شده از سوی این بانک طی ۱۱ ماهه امسال اشاره کرد و افزود: در این مدت ۶ هزار و ۸۵۶ فقره انواع تسهیلات شامل مشارکت، خرید خانه و قرض الحسنه جعاله، خرید دین و سایر موارد پرداخت شده که میزان تسهیلات پرداخت شده ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که بیشترین این تسهیلات به ترتیب مربوط به جعاله، مرابحه، سهم الشرکه و خرید خانه بوده است.

کد خبر: ۲۷۷٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha