۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
برپایی ۱۳ نمایشگاه بهاره در استان یزد/ عرضه  برخی اقلام با ۴۰ درصد تخفیف
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد خبر داد؛

برپایی ۱۳ نمایشگاه بهاره در استان یزد/ عرضه برخی اقلام با ۴۰ درصد تخفیف

یزد- پاکدل، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد از برپایی ۱۳ نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره در استان خبر داد و گفت: حذف سود واسطه‌ها در نمایشگاه عرضه کالا بر کاهش نرخ تورم موثر است.

محمدرضا پاکدل در گفت وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دو گروه مسکن و خوراکی بر تورم بیش از ۹۰ درصد تاثیر گذارند اظهار کرد: از این رو با برپایی ۱۳ نمایشگاه بهاره در استان برای کنترل تورم در اسفند ماه در گروه خوراکی ها برای مهار تورم تلاش کردیم.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه ها علاوه بر حضور واحدهای تولیدی، سکوهای تنظیم بازار نیز حضور می یابند که این باعث کاهش قیمت ها و اختلاف قیمت بازار و نمایشگاه شد به طوری که برخی اقلام تا ۴۰ درصد تخفیف داشتند.

پاکدل ادامه داد: در نمایشگاه تمام اقلام معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، شکر، همچنین شوینده‌ها، نوشیدنی‌های پرمصرف، گوشت منجمد گوسفندی پنج تکه در حجم بالا، مرغ منجمد به قیمت هر کیلو ۲۰ هزار تومان، مرغ گرم با قیمت ۵ هزار تومان زیر قیمت بازار، گوشت گوساله منجمد در هر روز بدون محدودیت عرضه شدند.

به گفته این مسئول؛ علاوه بر اقلام مورد نیاز ماه رمضان مانند خرما و همچنین آجیل با قیمت بسیار خوب معقول، چند سکوی تنظیم بازار عرضه‌کننده میوه نیز میوه را تقریبا با قیمت میادین تره بار و به صورت خرده‌فروشی در این نمایشگاه عرضه کردند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به استقبال خوب همشهریان از نمایشگاه هایی که برپا شده است، عنوان کرد: تقریبا بیش از ۱۰ درصد جمعیت استان از این نمایشگاه بازدید داشتند و این آمار بالاترین میزان بازدید از نمایشگاه ‌های عرضه مستقیم بهاره است.

کد خبر: ۲۷۷٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha