۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
گردشگری کشاورزی به مقررات جدید نیاز دارد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

گردشگری کشاورزی به مقررات جدید نیاز دارد

گرگان- رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: گردشگری کشاورزی در مباحث مختلفی مانند آب، خاک، تولید محصولات و ساخت و ساز به مصوبات و مقررات جدید نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد برزعلی صبح یکشنبه در همایش گردشگری کشاورزی که در مزرعه گردشگری فانوس جنگل برگزار شد، اظهار کرد: برای اجرای برخی موضوعات بخش کشاورزی به دستورالعمل نیاز داریم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان افزود: در برخی امور مربوط به گردشگری کشاورزی نیز باید قوانین بازنگری شود.

وی با بیان اینکه گردشگری کشاورزی موجب رونق اقتصاد کشاورز می شود، بیان کرد: باید این امر با جدیت بیشتری اجرا شود و در این بخش به فرهنگ سازی نیاز است.

به گفته رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان، با تولید محصولات ارگانیک و گواهی شده در مزارع گردشگری اقتصاد کشاورز رونق می یابد.

برزعلی با اشاره به اینکه باید در بروکراسی اداری تسهیلگری شود، خاطرنشان کرد: بررسی حقوقی برخی قوانین بخش کشاورزی می تواند موجب رفع برخی چالش های این بخش شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان ادامه داد: گردشگری کشاورزی در مباحث مختلفی مانند آب، خاک، تولید محصولات و ساخت و ساز به مصوبات و مقررات جدید نیاز دارد.

وی با بیان اینکه ۹۷ درصد آب شرب مردم استان گلستان از طریق آب های زیرزمینی تامین می شود، گفت: یا توجه به بحران آب باید در مصرف این مهم را جدیت بکار ببریم.

کد خبر: ۲۷۷٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha