۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی

رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی در کشور خبر داد.

به گزارش بازار، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سودهای باد آورده به دنبال اقدامات مجرمانه خود (قاچاق کالا و...) هستند، مقابله خواهد کرد، عنوان داشت: طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی با استفاده از ظرفیت رده‌های انتظامی در ۱۳ استان دارای پلیس گمرک به مدت ۵ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: دراجرای این طرح انواع و اقسام کالای اساسی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۱۹ میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به توقیف ۱۱۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: در این طرح ۱۲۱ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار رحیمی عنوان داشت: در اجرای این طرح استان‌های گیلان، آذربایجان غربی و هرمزگان به ترتیب بیشترین درصد کشفیات را به خود اختصاص داده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براینکه مجرمان اقتصادی با اقدامات مجرمانه خود معیشت مردم و اقتصاد کشور را با چالش مواجه می‌سازند، خاطر نشان کرد: به منظور مقابله همه جانبه با مجرمان اقتصادی هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا وارز، سوخت، کالای اساسی، احتکار و... را با سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کد خبر: ۲۷۷٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha