۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
اولتیماتوم به متخلفان تغییر کاربری اراضی جنگلی - جلگه ای
معاون قوه قضاییه اعلام کرد؛

اولتیماتوم به متخلفان تغییر کاربری اراضی جنگلی - جلگه ای

نوشهر- معاون قوه قضاییه گفت: تمامی عرصه های جلگه ای - جنگلی که تغییر کاربری داده شدند را به وضع سابق بر می گردانیم و فساد را زمین گیر می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر سراج ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه درختکاری در عرصه جلگه ای - جنگلی که در آن ۶۴ دستگاه ویلای غیرمجاز ساخته شده بود، با اشاره به تخریب ویلاهای غیر مجاز در قطعه جلگه ای - جنگلی نوشهر گفت: طبق دستور قوه قضاییه همزمان با هفته درختکاری در این عرصه نهال کاشته می‌ شود.

وی از کاشت هزار و ۸۵۰ اصله درخت پرتقال و مرکبات در این عرصه خبر داد و گفت: ظرف چند روز آینده کل مجموعه درختکاری خواهد شد.

وی با بیان این که چند پرونده در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی نیز مطرح و در مرحله رسیدگی است، ادامه داد: از همه افرادی که اقدام به تصرف و تغییر کاربری قطعات جلگه ای -جنگلی کردند تقاضا دارم که این اراضی را به وضع سابق برگردانند و همکاری آنان سبب ارفاقاتی در پرونده خواهد شد، در غیر این صورت قوه قضاییه ورود می‌ کند و تمامی عرصه‌هایی که تغییر کاربری داده شده‌اند را به حالت سابق برمی‌گرداند و فساد را در این زمینه زمین‌گیر خواهیم کرد.

معاون قوه قضاییه درباره پرونده اکبر طبری نیز گفت: وی در حال تحمل کیفر است و اجرای احکام نیز به اجرای حکم اقدام می‌ کند.

سراج با اشاره به ضبط اموال بابک زنجانی نیز گفت: اموال خارج از کشور وی شناسایی و برگردانده شد و ارزش این اموال بیش از میزان بدهی وی و با احتساب میزان تورم است.

کد خبر: ۲۷۷٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha